TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 28, 2010

Gembira !

Alhamdulillah . Serius aku rasa amat bahagia sekarang ini . Aku asyik rasa na senyum jeh sepanjang hari tahu . Malam na tidur pun aku maseh tersengih cumel lagi . HAHA . (:


Ntah laa . Mungkin kehadiran dia dan mereka-mereka yang buat aku rasa na senyum sepanjang hari . Selagi aku mampu bernafas di muka bumi ini . Aku na nikmati hidup aku dengan penuh kisah-kisah suka . Kisah-kisah gembira . Aku dah tanak laa nangis-nangis lagi ke ape ke . Ta guna . Patut aku rasa happy , rasa riang sebab ada insan-insan yang menyayangi diri aku . Aku ada mak , abah , akak , kawan-kawan aku (intan , ekin , biela , bieha , sue) yang sentiasa menceriakan hidup aku . Dan ta lupa dekat pacek sayang aku . Oh muhammad shafiq . Ya , aku ta tahu kenapa aku rasa sayang sangat-sangat kat shafiq neh . Sungguh ! Dia selalu buat aku rasa bahagia . Dia ta pernah kisah diri aku macam mana , dia terima aku seadanya . Dan yang aku rasa terharu tambah sayang kat dia sebab dia ta pernah marah aku even yang salah tuh aku . Dia selalu mengalah dengan aku . Aku neh ego kan ? Hmm . Aku bukan ta rasa kesian kat dia , tapi dah memang diri aku macam neh . Aku neh keras kepala . Sory sayang , baby tahu salah baby semua ini . Tapi sayang kena laa terima baby macam mana ukee ? hehe . Macam malam semalam , kesian gila dekat dia . Dah laa dia penat , ingat na menggedik-gedik dengan aku . Tapi last-last aku pergi marah dia . haha . Ta ke haru , tapi aku tahu dia faham . Dan aku tahu dia tahu aku sayang sangat-sangat kat dia . Ala , taper laa sayang . Baby da mintak maaf kan ?  ish ! Sungguh laa aku happy dengan dia . Dia sentiasa faham aku , cuma aku neh jeh yang ta reti-reti na faham dia . hee . =.= 


Teruk ke aku neh ? Ta laa kot . haha . Aku suka bila borak-borak dengan dia , dia selalu bagi nasihat kat aku sebab aku neh seorang buda cumel yang degil yang amat . ngeh3 . (o_*)
dan bila dia start na bagi tazkirah dan buat gaya motivator terhormat dia tuh , aku terus buat muka dan cakap : tanak dengar tanak dengar ! haha . Tapi dia sabar jeh , tader un na marah aku . Dia tetap layan perangai aku yang macam buda-buda neh . hehe . Tengs sayang . iloveyou laa MORE MORE ! hahaha . Aku suka bila dia panggil aku baby . Rasa bunga-bunga jeh . Keh keh . (aku da rasa gaya jiwang melarat neh kenapa) . Hahh , lantak laa . Ini belog aku kan , suka rasa jiwa aku laa na tulis ape pun . hee ~ Hmm , aku na menginterpretasi rasa jiwa aku jeh , bukan na buat ape pun . Sementara aku rasa bahagia dengan dia , biarlah beribu kali pun aku na cakap pasal dia . Aku tak kan penat . Nanti ntah-ntah esok lusa aku ta dapat kecapi bahagia macam neh , aku juga yang merana . Putus rasa . Hahh , korang ape tahu . Diam-diam . hahaha .
Dia juga faham situasi aku , hidup aku . Sebab tuh aku rasa selesa dengan dia . Dan dia hormat pendirian aku . Ya , itu yang buat aku rasa dia neh lain dari lelaki lain . Ish , kalau dia baca neh , mahu dia kembang bangga diri 2 saat . haha . Bangga diri 2 saat , hmm dia suka sebut frasa neh . Buat aku na gelak jeh . Sayang , sayang . Kelakar . Tengs to you 'cos always make me smile . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: