TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 16, 2010

Monthly Test dan Buku Teks (:

Ahahh ! Da time laa plax sekola sayang aku neh buat monthly test . August punya weh . Amek kau Nur Liyana . Bole kata satu buku sekola pun laa aku ta sentuh lagi , haishh ! Da laa esok paper yang agak penting plax tuh , Peng. Am 2 dan Mikroecon . Mau esok pagi aku terkujat-kujat terkulat-kulat na jawab . HAHA . =.=

Taper laa , apa yang penting ? Kerjasama ! haa . bersemangat waja sikit neh . Lalaala ~
Ahh ! sudah , aku da merepek meraban kot . Bosan-bosan . Agak-agak ada ta sekola yang ta buat test every month ? Hmm . Senang sikit kepala otak aku neh na rest . HEHE . Aku pun ta faham laa kadang-kadang cara otak aku neh fikir , ahaa . Ta sedar-sedar stpm da na dekat . Yang aku neh masih na online sibuk-sibuk . Ta study . Teringat plak conversation aku dengan akak aku hari tuh .

 akak : kau buat ape dik ?
 leya : ingat na kemas uma , boring . pasang laa mp3 kat lappy .
 akak : oh . banyak laa kau punya kemas uma dengan on9 lagi neh .
 leya : haha . tader . ku na bukak lagu jeh , tetiba teron9
        sekali plax . hee ~
 akak : hahh . ye laa kau .
 leya : iye ! bukan salah aku , lappy neh yang salah . hehe .*ade 
       jeh kan alasan aku*
 akak : oh . salah broadband laa ?
 leya : ehehehhe . (:

So , salah siapa ? aku rasa salah lappy dengan broadband . Aku ta salah apa-apa . keh keh . Agak sengal di situ ye .
Hmm . bila neh aku na berubah ? InsyaAllah ada laa satu hari nanti . Haishh ! Sudah-sudah . Saya si budak rajin ini mau study laa . oppss ! HAHA [^_^]

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: