TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 22, 2010

SETITIS TINTA SEMANIS BICARA

Hailaa , sumpah weh ! Aku da rasa bosan tahap dewa dah neh . Mana na fikir homework , kemas rumah , masalah negara ,kawan-kawan , bf sayang aku , buku-buku teks sekola , majalah gading lagi . Mak ! Tolong adik . Waa . :'((
 Neh , kata alu-aluan untuk school magazine  tuh aku ta siap lagi . Mama lina tuh na esok plax . Haru ! Ye , aku tahu semua salah aku gak . Siapa laa suruh bertangguh kerja , kan da kes haru sekarang neh . Memang betul laa aku baru karang sikit jeh weh . Baru tulis  'Assalamualaikum++++' Hahh ! Aku da cakap . memang sikit betul laa kan ? So , sekarang agak-agak ada siapa-siapa ta yang na memVOLUNTEERkan diri tuh na tolong cik nur liyana neh ? Cepat-cepat angkat ibu jari kaki  kau yang busuk tuh . HAHA . *otak ku da mereng*
Arghh . Aku tahu laa natang tuh boleh copy paste jeh ayat ketua editor yang last-last year punya , tapi apalah sangat kan . Time dorang theme lain . Aku theme lain . MEMBENTUK PEMBANGUNAN SAHSIAH ! Hahh ! Bentuk laa sangat aku neh yang da tunggang terbalik ta tentu arah kau orang ta tahu . Kalau aku buad gaya gantong diri kat pokok taugeh ke , agak-agak masalah aku boleh settle ta anda-anda ? HAHA . -_______-
Masalahnya yang aku ta faham dengan diri remaja-remaja seangkatan aku , ke aku seorang jeh yang alami benda ini ? HEE . Kenapa bila suruh online tuh laju jeh . Kadang-kadang ta payah suruh pun . Tetiba jeh lappy da terbukak melayan si muka buku @ inche facebook itu ? Ukee . dah-dah cik liyana . Aku ta suka betul laa weh . Hmm .*muka kelat*
Sekarang . Tarik nafas dalam-dalam . Hembus slow-slow , dengan semangat jitu dan azam yang kuat , aku na start buat kata-kata aluan jadah tuh semua . Confirm terbaek dari dusun laa susunan ayat aku naty , Haa , kalau mama lina reject jugak , aku rasa boleh kot aku bingit-bingit sampai terkoyak mulut terluka tangan naty . HAHA .  Ahahh ! Aku rasa macam na letak pantun plax kat teks aku tuh . Taper sempat lagi neh na fikir rasa aku . Aku na buad pantun 1 malaysia punya . Sure rico laa cekgu BM aku bangga dengan aku naty . keh keh . Sudah , aku na mengofflinekan diri buad sementara . Babai blog terchenta . Wakaka *-*

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: