TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

August 21, 2010

SUPER NYOTNYET a.k.a G 6

Ok . Sebenarnya entri aku kali ini na bercerita pasal sahabat-sahabat aku yang satu-satu mendapat tempat dalam hati aku yang ta berapa na besar ini . HEHE .(;
Mula-mulanya masa baru menjejakkan kaki ke alam TINGKATAN ENAM aku tidak pernah terfikir langsung-langsung akan serapat seperti ini bersama mereka di mana aku merasakan mereka ini ala stok buda-buda macam baek sahaja . HEE ~ sory sayang-sayang kalau kamu baca . Aku ta pernah terlintas yang mereka-mereka ini kepala giler yang hanya sama dengan sahaja macam aku . Bagi aku , bersama mereka aku dapat menjadi diri sendiri . Tiada sekatan ! Aku juga tidak hipokrit .( bukan bermaksud selama ini aku hipokrit ye anda-anda ) . Dengan mereka juga aku dapat kebahagiaan bersama teman , macam bahagia yang bukan palsu . mengerti ? aku juga tidak tersangka sama sekali aku akan termasuk dalam group SUPER NYOTNYET a.k.a SNN . Yang mana dahulunya 7 orang tetapi kini hanya 6 orang dan telah berganti orang . Dan yang berenam ini telah mencipta nama baharu iaitu jeng3 *gaya macam havoc jeh* HAHA . G 6  ! dapat nama ini pun sempena cerita INVINCIBLE YOUTH kat channel kbs tu . kitorang siap ada lambang persahabatan tahu . (

macek ekin saya yg kuat makan (:

Seorang yang sangat teknologi . HAHA . Banyak benda yang aku belajar dari dia . Dia juga bukan seorang yang mudah ambil hati dengan kata-kata aku . Seorang yang aku boleh mintak pendapat . Seorang yang sentiasa menyokong aku walau kadang-kadang agak menyakitkan hati aku . tapi taper . Aku tetap sayang dia , <3

INTAN FARHANA
macek intan saya yang sengal (:



Seorang yang sangat sengal-mengal bila kala kesewelan dia melanda . Mahu aku agak biol layan ragam buda intan ini . HEHE . (: Seorang yang merelakan dirinya di panggil NYOT oleh kami-kami . Seorang yang kalau sudah datang time touching nya . masyaAllah . Sabar jela wahai hati yang baik . 
Sungguh laa ! Aku sangat happy bersama mereka ini . Siyez ! Aku tidak tipu . =.= .  Tapi aku tetap sayang sama dia . <3



NABIHAH & NABILAH (KEMBAR)
kembar kembong saya yang baek (:


Dua orang yang sama muka *op cos laa* Dan mereka juga lebih kurang sahaja character nya . Sama !  Hmm , da laa baik dan selalu remind aku kalau kot-kot laa mulut aku terkeluar benda yang tidak sepatutnya . Tu memang satu benda yang aku sangat suka pasal dua orang ini . Dan dua orang yang sentiasa focus terhadap apaa jua yang mereka buad . (ta macam aku SUKA sangat main-main) Aku sayang dua orang ini . <3




NOR SUZANA
macek sue saya yg gila gambar (:

Hmm , yang ini pula dialah satu yang baru dalam SNN , kami baru sahaja menobatkan dia untuk menjadi sebahagian dari G 6 . Seorang yang sangat giler cams sama macam aku . Sebab tu aku boleh masuk dengan dia , at least bila kami keluar ada partner aku na bercamwhoring ! HEHE . Seorang yang idea boleh terima pakai walau kadang kala perangai dia agak sukar di terima . *sory weh kalau kau baca* Aku akan sayang kau sampai bila-bila . <3


nampak rose d tangan kami ? lambang persahabatan kami laa .

2 comments:

  1. waahahaha . aku suka yg penting , aku first . ahaha . :)

    sygg kau <3

    ReplyDelete
  2. ahaa . da tertype kau dulu . cehh ! ehee . senyum lebar laa tuh . syg kau jugak kot . keh keh .

    ReplyDelete