TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 6, 2010

Aku Rindu Dia .

Entah laa . Tetiba aku rasa aku rindu kat dia .
Sangat-sangat tahu tak .
Aku tak tahu kenapa tetiba ada gap antara kami .
Aku rindu na borak dengan dia .
Aku rindu na text dengan dia .
Dulu dia laa yang selalu buat aku gelak .
Memang . 
Aku selalu gelak-gelak kalau borak dengan dia .
Sebab ,
Kepala dia best ! 
Ta ramai laa member aku yang macam dia .
Aku berani cakap memang dia sorang jeh .
OTAK GILER+SEWEL .
Tahap bombastik .
Tapi sekarang dia dah tader .
Macam da hilang .
Aku pun ta tahu kenapa .
Salah aku ke ?
Seingat aku , aku tader pun saketkan hati dia .
Dia pun dah tader text aku langsung-langsung .
Aku ingat lagi sengal dia .
Kalau maki orang adehh ! Saba jela .
Dia munk suka buat keje ikut suka kepala dia jeh .
Weh ! KAU . AKU RINDU KAU TAHU TA . ngex .
Kalau laa kau baca ini .
Harap kau dapat rasa aku tulis neh KHAS untuk kau .
Sebab aku rindu kat kau .
Aku rindu na dengar cerita kau .
Aku rindu na sengal-sengal ngan kau 
Aku rindu nak nasihat kau .
Taper laa mungkin kau sibuk .
Mungkin kau dah lupa kat aku .
Tapi .
Aku na kau tahu .
Aku tak kan pernah lupa kat kau .


p/s : raya na dekat dah . aku nak mintak maaf sangat dengan kau kalau aku yang salah . mungkin aku ta perasan . tapi kenapa tetiba kau hilang ? macam tuh jeh . kau merajok dengan aku ke ? bukan kau heartless ke ? ntah laa . 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: