TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 6, 2010

Bengang tahap dewa .

Aku memang sepanjang hari neh rasa bengang tahap dewa , tahap tera giga sudah tahu . Aku siyez neh ! Ntah laa rasa macam na caci maki carut mencarut pun ada . Kan dah buad kurang pahala puasa aku jeh kan . Ahh ! Tension laa aku . Sudah . Aku da malas na fikir-fikir lagi . Dan aku pun tatao ape dah yang aku mengarut . Apa yang aku cakap .Aku kadang-kadang rasa macam orang keliling aku neh pura-pura dengan aku . Apa kau susah sangat ke na terus terang dengan aku ? hahh ! Kalau dah ta suka aku tuh cakap depan-depan . Ta payah kau kau semua na berlagak nice , gaya ala habis sopan sama aku . Ingat aku teringin na tengok kau macam tuh ? Sikit pun ta laa weh . Ta batak nye aku . Kau boleh bla laa . *betul tahu !*

Ye laa . sumpah aku rasa na marah jeh . Asal beliau-beliau na sibuk hal aku ? Suka aku laa na buat apa pun . Diri aku .As long as aku ta kacau orang lain . Cukup . Lagi pun aku da 9teen . Aku tahu apa yang aku buad . Sudah laa weh . Lepas neh kalau kamu-kamu na cakap apa-apa pasal aku , cakap laa . Aku dah ta kisah . Aku dah malas na amik tahu . Aku dah malas na bercakap lagi . Aku menyampah bila orang-orang asyik na salah kan aku . Asyik nampak apa yang aku buad tuh semua ta betul . Apahal ? Dah ini hidup aku , pergi m***** laa ! Ingat aku na dengar kutuk keji caci maki kamu-kamu tuh ? Sory laa babe . Dah kebal . Dah ta heran da ayat-ayat kamu-kamu tuh . Na aku bagi kau makan ayat aku ke ? Dah lama ku ta muntah ayat haram sial kat manusia-manusia durjana neh . Dah lama banyak benda aku simpan dalam hati jeh . Aku kadang-kadang dah rasa malas na cakap-cakap macam dulu lagi . Aku tahu ada yang fikir aku dah lain . Suka hati aku laa . Diri aku ! Kau na kata mulut aku macam haram ? Mulut longkang ? Tuh kau punya pasal . Aku tanak amik kesah pun . Penat dah aku na jaga hati orang neh . Tapi ada ke orang na jaga hati aku ? Sebab tuh aku jadi macam neh . Sebab tuh kadang-kadang aku bila bercakap ikut pakai otak , jiwa aku jeh . Sebab bila orang-orang cakap . Ada kau orang sedar sakitkan jiwa aku ? Lantak laa weh . Malas dah .

p/s : kau orang ta suka . boleh berambus . =.= 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: