TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 10, 2010

Selamat Hari Raya Yang ke 9belas Buat Diri Aku .

Assalamualaikum . Yeah ! selamat hari raya yang ke 9belas buat diri aku . Manusia lain ? Aku ta tahu laa umor kalian kot kurang dari umor aku ke kan , kot lebih sikit , lebih banyak dari umo aku ke kan . Hahaha . SELAMAT HARI RAYA buad semua .

Hishh . Bila tiba jeh hari raya ke hari-hari yang sekutu dengan nya , baru laa kot aku rasa manusia-manusia yang selama neh macam lagak so called "kawan" dalam hidup aku muncul balik . tett tett . Fon b'bunyi . Ada mesej laa . *tapi tader laa fon aku gaya bunyi tett tett macam tuh* . Up sikit . Haha . Lagu apa eyh ? Aku lupa . Yang pasti ringtone orang call aku lagu DENDANG PERANTAU tahu . Gila semangat raya . Ahaa . 

Haa , galak na wish raya bagai kat aku . Eyh aku hargai laa . Terima kasih kalian yang minta maaf , ta minta maaf , yang buad selamber bajet perasan hot semua . Aku maaf kan korang . Hee . (:
Jangan fikir kamu-kamu bagus tahu . Sama jeh time raya-raya neh . Hahaa . Haa , so aku pun dengan rajin dan penuh ikhlas lagi merendah diri na wish SELAMAT HARI RAYA juga kat korang-korang semua . Salam maaf-maaf kalian . Aku tahu aku banyak buat salah KOTT . *kot di tekan kan ye* hahaha . Aku tahu laa kadang-kadang mulut aku neh macam haram jeh kan . Aku minta maaf lerr sangat-sangat . Ta sengaja . Sumpah weh ! hee . Korang-korang maafkan aku ta neh ?

Dah-dah . Aku na tidur . Esok pagi-pagi na bangun salam mak abah akak atok nenek . Adik na minta maaf neh . Agak-agak tahun neh dapat duet raya lagi ta ? Hahaha . Eyh , ta sabar plax na pakai baju kaler hitam tuh .  Mahu ta suka , boleh tersama kaler dengan sayang aku plax . keh keh . *kebetulan tahu* Kita memang ada jodoh neh sayang . Wahahaha . *gedix* =.=

p/s : pacek-pacek , macek-macek ! adik na duet raya neh . Bagi lerr banyak sikit , adik dah tahu pegang duet . keh keh . (:


Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: