TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 7, 2010

Shopping Raya bersama Cik Effa , Cik Kika dan Macek-macek Chenta Hati .

Ehee . Alhamdulillah . Lastly dapat gak aku spend time masa sabtu lepas bersopink galak bersama mereka-mereka . Best kot . Duet pun mengalir laju jeh weh . Haha . Tuh laa aku neh main tibai beli jeh apa ku na . Nasib tambang balik akak aku sapot . Keh keh . Tengs you very much Cik Effa . 

Sebenarnya dah dua hari aku na buat post benda neh . Tapi di sebabkan kemalasan melampau di tambah dengan kondisi mata mengantok . Terbantut niat murni saya ini . haha . Merepek merepek . Lalala~


Buad cik kikien , cik sue , cik intan , dan super kembar . tengs yaa teman saya sopink . Penad ta ? tapi bes kan . Haha . Pagi kol 11 da gerak . Adalah dekat setengah jam tunggu pacek bus yang merangkap pakwe angkat cik ekin tuh . Wahaha . Dengan dekat setengah jam lagi na sampai destinasi di tuju . Sabar jeh wahai hati . Sampai Chow Kit kitorang turun . Ahaa . Saja na suruh dorang semua turun sini, sebab na ajak jalan kaki sampai Maju Junction,Sogo,Jalan TAR,Jalan Masjid India . Haa , baru nama sopink . Penad sikit berjalan , walau puasa kan , kan . Beli barang ta berapa lagi , gambar da setengah memory kot . Taper aku SUKA . Sayang sangat-sangat momen terhevad sama korang tahu . Adehh . Ramainya laa manusia-manusia . Sampai kami-kami na gerak pun payah . Crowd ! Tengah jalan-jalan , datin quya col , tanya kat mana . Tahu , da plan ingat na buka sama . Tapi ta pun coz mahu naek gila na patah balik . Geng dia kat utara , kitorang kat selatan . Ta sanggup na patah balik . hee . Macam-macam tahu aku beli . Baju kurung ,rantai , hairclip , shawl , headphone +++.

Sekali tengok jam , dah pukul 5.30 weh . Cepat-cepat booking meja kat Station Kopitiam , Semua House . Aku rasa ada laa lepak situ sampai dua jam . Ta larat dah na jalan , muka semua tunggu na buka jeh . Ta leh bla . Cik ekin dengan Cik Bieha siap tidur kat situ . Haha . Kesian . hee . Aku , Cik Effa dengan Cik Kika meng'snap' foto jeh . Yela daripada tunggu masa berbuka kan . Tuh laa aktiviti macam best . Dah siap-siap order . Ta sabar neh na buka . *macam budak kecik plax *

Hmm . Adehh penad dah laa na type panjang-panjang . Jeng3 . Neh laa na share moment-moment kami bersama .


Muka ceria ,pagi sebelum na gerak (:
saya , Cik Effa , Cik Kika . Eyh , terselit plax foto aku kat mana neh eyy ? lupa plax .



Bila dah sampai , neh laa dia aku dengan macek-macek chenta hati . Jalan , survey . Mana best . Kitorang beli . Agak-agak na diskaun lebih . Siap ngorat-ngorat cik abang yang jual segala bagai benda tuh . Haha . *aku ta buad* Cehh ! Macam ye jeh . Tengok , lawa ta selendang yang aku dah beli tuh ? 
1.saya bersama shawl pilihan hati
2.cik intan dan cik biela tangah tawar menawar
3.Cik biela tengah try-try
4.saya dan cik sue *kami munk muka camera *




Aku memang sayang korang laa . Aku suka sangat-sangat time snap foto-foto neh dengan korang . Happy gila tahu . Kadang-kadang terfikir bila kita semua dah besar , macam mana laa nak hang camni lagi kan . Kita gelak-gelak . Gurau-gurau . Saya sayang kawan-kawan saya . (:
kat maju junction .


mereka ini macek-macek chenta hati saya . cumel kan foto kami . teehee ~



Time neh da na dekat petang , na dekat buka pun . Mahu kaki semua rasa bagai na tercabut kot . Haha . Lepas sorang-sorang pilih barang . Tader size laa , Ta berkenan laa . Haha . 





Tadaa . Time neh lagi tinggal berapa puluh minit jeh pun na buka . Perut memang dah buat bunyi gaya muzik ape pun aku ta tahu dah weh . haha . Muka ingat na buka jeh semua . hee . 






Eyh . Makanan dah sampai laa . Yummy! yummy ! Mata semua dah lekat kat meja jeh hadap makanan neh semua . Sabar-sabar .



Wahaha . Dan neh plax muka cik tuan punya belog yang dah ta saba na mengisi perut dengan spicy ginger beef rice + tropical mixed fruit juice . Sedap weh .




p/s : sekarang aku cuma tunggu na raya jeh . Selamat hari raya ! na duet raya ?? hehehh .





2 comments:

  1. pakcik driver bas uh , bukan ke ex kau ? haha .

    ReplyDelete
  2. cehh . kureng ! keh keh . ta kesa laa . kau laa amek bekas aku . ehehee . *sengal*

    ReplyDelete