TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

September 9, 2010

Terima Kasih . Kau . ENCIK H (bukan nama sebenar)

Ya .
Aku dah lama nak cakap .
Tapi baru sekarang terluah termuntah
dari mulut ke tangan yang menaip .
Sekarang .
Ini .
TERIMA KASIH ,sangat-sangat !
Buat kau ENCIK H .
Kerana dengan berlagak dan angkuhnya ,
kau .
Ya , kau !
Dah berjaya DELETE aku dari buddy list kau .
TERIMA KASIH .
sekali lagi .

Aku ta kisah . 
Dan mungkin aku dah faham . 
Itu yang kau nak kan ?
Harapan aku ?
Aku rasa kau ta pernah fikir .
Penat aku ?
Kau ta pernah kisah .
Fikir aku ?
Kau bukan lagi BESTFRIEND aku lagi .
Lagaknya !
p/s : ini bukan post raya . dah ada pengumuman dari pacek penyimpan mohor-mohor besar diraja . Baru mungkin aku coret curut .

1 comment: