TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 31, 2010

Baru nak berangan artis .(entri yang sangat panjang)

Oke ! Title atas neh dah buad aku rasa macam na gantong diri jeh . Ekeke .
Artis ke ? Bajet hangat lahh weh .
 Tapi betul lahh aku baru na berangan artis hari neh(ahad,31okt2010) .
Siap practice bagai berjam jam kott .
Semua gara gara aku dengan kawan aku galak gigih na buat show masa jamuan bla bla pengawas+redaksi majalah .
Keh keh . *gelak sakan
Siap sudah plan segala lahh na nyanyi lagu apa . sekian itu sekian ini .
Mula mula na lagu sejiwa , then dan sebenarnya , last na bawak lagu kau ilhamku .
Khas untuk budak budak cikgu cikgu semua .
Hahhaa .

video


Neh video yang ta seberapa bagus dari segi kualiti mungkin . Kuantiti ? Ada kaitan ke ? Tiada aku rasa . Hehe . Memang terang terang aku cakap video neh agak carca marba , atau mungkin korang yang tengok rasa teramat carca marba buruk hudoh segala . Hahh ! Aku peduli ape . Ini video aku . Aku punya suka lahh . Wahh ! Ayat bajet . *lagi sekali
Aku gak na kata yang manusia dalam video neh bukan lahh penyanyi profesional ye anak anak sekalian . HAHA . 
Sebab tuh ada lupa lirik segala . 
Taper taper . Biasa lahh budak sekolah lagi . Korang kena faham .
Haha .
Oke . Dah ! Tiba part hari ini yang sepatutnya kami buad show galak gedix .
Tetiba dengan jayanya guitarist kitorang text , ta dapat datang lahh akak . Ada kenduri . Waa ! kami sedih neh . Sampai hati kau ta datang dik . Taper lahh . Akak karaoke jeh lahh . Untung plax sekolah aku na sedia khidmat karok bagai time neh . I love you , sekolah ! *ikhlas
Erm , start dengan kata kata aluan jadah semua .
Aku dengan terpaksa menadah telinga lahh dengar . *cehh terpaksa ye
Dan sambil mendengar dengan ta berapa jaya , aku dengan begitu jaya snap snap pic dengan budak lain . HAHA . 


manusia manusia di dalam video yang sangat hebad itu


mereka lagi . HAHA


aku dan azlin


adik nik fatihah yang sangat cantik taww .

Heheh . Memang neh laa aktiviti wajib aku . Ta kira lahh pergi mana pun . Mesti ada nye lahh gambar yang aku na snap . Ta amek muka aku sendiri aku amek muka orang lain . Tuh yang aku gian sangat ta saba na ada dslr sendiri .
Jeles ohh tengok Orang lain punya !
Ta kira satu hari nanti aku na beli gak . Aku sendiri punya .
Baru aku bebas na tangkap gambar sini sana . 
Potret momen momen bahagia aku dengan teman teman semua .
Dan aku jugak na share budak budak rdaksi gading 2010.
Jeng3 jeng jeng .


radaksi gading 2010


6 orang tader lahh . ish .
Lihat lahh betapa kacak , cantik dan bergaya nye kami semua . HAHA *perasan
Aku sayang lahh kamu semua sebab sanggup bertungkus lumus berhujan panas , berpeluh bagai memerah otak na buad zine sekolah kita tahun neh .
Hope gempak macam kita . HAHA
Eyh , Puan pengetua sayang aku neh bila na abis berucap daa ?
Naek bernanah dah telinga kami kami dengar . HAHA .
Dan .
Ta lama lepas tuh , pengerusi majlis pun memberi khabaran baik buad kami kamai semua .
MAKAN TIME !! 


aku giler cupcakes lahh sayang (:


makan jelah net . ta yah posing bagai .


posing dan makan 


rojak mee+nasi tomato


kudap kudapan kami .


nasi tomato yang dah separuh berada dalam perut aku


mee kari yang aku dah makan beberapa suap .


net dan rojak mee


cik leya makan mee kari lahh


cik leya cumel bersama cupcake


sebahagian cupcakes yang ada kat meja kami


Perut aku giler penuh lahh dengan makanan neh semua . Tapi korang jangan ingat aku punya semua tuh .
Kami share taww . 
Makan sorang sikit sebab semua kitorang na rasa .
Cuma aiskrim jeh yang aku ta makan .
Ta larat dah .
Hmm , bila lahh na sampai turn akau dan net na melalak bagai neh ?
Hadoii !
Penat neh tunggu , cabutan bertuah lahh !
Eyh nombor aku tader ong pun .
Ta naek2 pun nombor aku . AHAH
Suddenly ! Oke neh dah tiba part yang paling ta bes sekali .
Yang memang sangat sangat berkaitan dengan tajuk aku neh .
Abah aku call , suruh balik sebab ada emergency .
TIDAKK ! 
Aku ta perform lagi kott .
Dan . Setelah tapau makan tersebut .*ta leh bla kan
Aku melangkah malas keluar dewan .
Nampak lahh kereta abah aku kat gate sekolah .
Waaaaa !!!
Baru na berangan artis .
Punah keinginan aku na perform depan pengetua sayang korang tuh . HAHA
Sekian ! (:

1 comment:

  1. akak pengawas tu sesuai nyanyi lagu ana raffali. cuba suruh dia nyanyi. hehe.

    ReplyDelete