TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 1, 2010

bla . bla . bla .



Ohh . rindu dah kot dengan belog superduperleya aku neh . Lama ta update . Busy dengan trial yang aku rasa mungkinmungkin boleh dapat pointer yang aku na . InsyaAllah !

Rasa na berblogging tapi jari jemari halus runcing aku neh *erk perasan* macam malasmalas na menaip . Banyak cerita kott aku na coretcurut . Macammacam ragam sepanjang 2 minggu aku ta menonlinekan diri neh . Yang mana aku rasa sangatsangat laa kelakar , huru hara , rimas lemas semua laa . Sumpah ! Dan 1 thing yang paling aku perasan 2 minggu neh aku banyak tidur kott . Ntah , ngantok manjang jeh aku rasa . Asal aku baring jeh . Mesti tertidur terus . Buad kerja rumah neh pun rasa malas . Ehee . Sory mak . Naty adik buad yee . Sian mak . hehe .
Trial pun tinggal seminggu jeh lagi . Adehh . Aku dah rasa otak aku neh berpusing-pusing . Weng Weng Eng . HAHAHA .
Bila na abes sekolah neh ? Cepat laa . Aku ta saba dah na kerja , lepak sama member lama-lama , jalanjalan keliling kota , makanmakan , gelakgelak sakan ta ingat dunia , berfoto-foto gedik . Cehh ! *bajet* 
Hahh . Senang cerita memang banyak benda laa aku na buad bila dah abes sekolah nanti . Dah plan pun dengan super girl 6 na cari kerja sama-sama dan paling penting aku ta saba na abes stpm . Aku na gi karok ! Dah gian weh . Ada kerja gila plax kalau aku g time darurat na exam bagai macam neh . Mahu kena pelempang bertubi tubi dengan abah terchenta . HEHEE
Sekarang memang laa aku ingat buku jeh , tapi bukak buku tuh . Ahhaaha .
Adalah sikit daripada tader langsung . Kira boleh jawab laa exam tuh semua . Cehh ! Confident gila aku neh . wahaha . Ahh ! ngantok plax . kan aku dah cakap aku jadi kuat tidur sekarang . hehh ! makin bolats laa naty . Taper lahh , asalkan aku bahagia . 

p/s : kena jadi baby sitter lagi . anak buah 2 orang dah sampai . farhan dan farihin . pengsan laa aku asik na kena tiup balloon untuk dorang . Kembong pipi aku . haha x)

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: