TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 5, 2010

Cikgu makro , saya na pinjam otak boleh ?



Ukee . title aku tuh . aku betulbetul maksudkan tahu .
Sumpah ! Aku na pinjam otak cikgu macro . Puan sarinah sayang , bagi laa bagi lahh . *merayu*
Dan aku ta faham betul lahh . Sungguh ! Asal laa inche PPD tuh boleh buad jadual exam paper yang memerlukan perahan otak tahap gunung berapi meletus diletakkan pada hari yang sama ?? Eii . Kamukamu ingat otak kamikami neh bagai robot yaa ? Boleh gaya ingat hafal , faham sekali benda semua segala ? 
Adehh !
Kalau soalan macro tuh tahap 2 darab 2 jeh kan senang , tader otak aku na fikir banyakbanyak . Hee .
Dan juga untuk paper bahasa melayu . Hish , apa orang ingat bahasa melayu neh senang ke , ta suka betul na faham mengingat fakta fonologi tuh . cara sebutan lahh , maknamakna lahh . Letupan , sempitan , Vokal , tak bersuara , bersuara , gusi , lidah segala . Aishh !! cikgu rahayu , saya na pinjam otak cikgu jugak lahh . boleh ??*sambil kelipkelip mata*
Hahh , tuh belum masuk part sejarah bahasa melayu . dengan melayu kuno , melayu klasik lagi . Hadoii ! 
Macroeconomy ohh macroeconomy . 
Banyak lahh faktafakta tentang awak . Hmm , kirakira pun banyak juga . Soalan yang baik hati . Hope esok senang jeh taww . Dah laa tadi geografi manusia tuh susah . Terkialkial aku na jawab . Soalan macam aku ta pernah jumpa jeh . Hehe . Sory cikgu salina . Mintak mintak lahh cikgu ta kena heart attack time mark paper saya . Hehe . (;
Sudahsudah . kang aku syoksyok merepek kerepek . Ta study plax . Hmm , graf segala pasal macro . Hahh . Eyh ! aku dah lupa .



Neh laa dia keluk yang bakal aku lukis dengan jayanya esok pagi . Banyak lagi keluk keluk sebenarnya . Kena start lukis balik . Ingat ingat balik neh . tata -___________-

2 comments:

  1. bila masuk blog ni ternampak keluk.. rindu lak tgok keluk2 ni.. terus komen.. STPM memng susah dik.. kena sabar dan study smart.. neway.. wish u gudluck dan smoga sampai ke puncak menara gading yang lebih mencabar.. ^_^

    ReplyDelete
  2. urm . munk pun , bole saket otak jugak ngn stpm neh . susa lahh . hehe . ukee2 . tengs eyy . (:

    ReplyDelete