TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 4, 2010

Kegeraman tahap maksima !

Ahh . Aku munk da abes geram , abes ta saba dah neh . Urmm . Tuh laa tapi salah aku gak . Yang gataigatai buad benda ta patut di buad tuh apahal . Kan dah kes harubiru hidup aku sendiri . Dengan kondisi yang amat menggeramkan aku neh , tambah plax yang trial exam neh un ta retireti na abes ke ? Otak aku da penad dah berpusingpusing mencari menyelongkar segala ilmu . Hehh .
Esok , jawab laa sendiri paper geografi manusia plax . Mau aku terkulatkulat terkapaikapai gamaknya . Heheh .
Tadi pun stdy ala kadar tahap otak ku na terima jeh . Pastu terus menerawang ke manamana sebab kepala aku dah datang buad perangai . Hishh , Ta suka . Pening tahap teragiga . 
Ohh badan time macam neh laa kau na buad hal ngan tuan kau ye . Ciss ! Taper lahh . Saba jela . *sambil tarik tisu,srott crett*
Ukee .
Aku geram sebab aku demam .
Sebab aku gataigatai maen hujan jumaat ritu .
Hadoi . ingat sehad walafiat jeh . Neh aku da rasa seram sejuk . Tapi tangan mata kepala aku rindu mahu berbelog . Hee .
Aku geram sebab selsema neh tataw na berhentihenti .
Susah taw na buad kerja .

Ohh cik selsema sayang , cepatlahh baek . Tisu na abes sekotak dah neh .  Fuhh .
Dan kepada cik batuk comel , boleh tolong senyap ta ? 
telinga , tekak aku dah perit pedih dah neh .
Dan kepada cik ubatubat . Dengan bangga aku cakap aku tanak telan andaanda pun sebab cik ubatubat ta sedap . 
Hehh *tanggung laa sendiri*




p/s : doakan cik superduperleya neh cepat sembuh ye . Encik boyfie , saya rindu awak*gataigedik* HAHA . x) 

1 comment:

  1. uhuk...!! adoi ko nie liya... p maen ujan ..! bgs2... woot woot~~~~~

    ReplyDelete