TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 24, 2010

saya sayang awak

Sayang .
Awak tahu ta yang saya sedih sangat sangat sekarang neh .
Awak tahu ta yang saya rindu sangat kat awak .
Awak tahu ta yang saya rasa kita macam na sampai END jeh .
END !
Siyes , sekarang saya rasa macam na break jeh dengan awak .
Kenapa awak buat saya macam ni ?
Saya ingat lagi masa mula mula kita kenal dulu .
Kita jadi kawan jeh .
Kita baik jeh masa tuh .
Saya boleh cerita macam macam kat awak .
Awak pun selalu bagi nasihat kat saya .
Awak selalu ingatkan saya .
Awak amik berat sangat tentang diri saya .
Then , satu hari tuh . .
Awak cakap awak suka dengan saya ,
awak na saya jadi someone special bagi diri awak .
Awak ta terburu buru .
Awak bagi saya masa untuk fikir .
Awak ta terlalu push saya untuk terima awak .
Daripada saya tader rasa sayang kat awak ,
lama lama saya jatuh sayang kat awak .
Dan .
Malam tuh , saya cakap kat awak yang saya boleh terima awak .
Awak happy sangat .
Macam macam awak kata , awak janji .
Saya ingat awak akan jadi seperti janji janji awak .
Tapi ..
Sekarang semua dah lain . Berbeza .
Awak dah ta sama seperti dulu .
Ye , saya tahu awak sibuk . Awak kerja cari duit semua .
Sampai awak lupa kat saya .
Mungkin saya ni bukan siapa siapa dalam hidup awak kan .
Awak buang janji awak macam angin lalu .
Awak buad saya terkapai kapai seorang .
Sepi .
Saya dah ta rasa bahagia lagi .
Saya rasa yang kita neh dah jauh sangat .
Hati saya pun kata dah ta sayang awak macam dulu lagi .
Saya macam rasa tawar hati dengan awak .
Tapi saya rindu awak .
Awak menyepi secara tiba tiba .
Awak ada masalah , awak ta share pun dengan saya .
Awak ta pernah macam ni .
Saya na sayang saya yang dulu .
Yang selalu amik berat pasal saya ,
Yang selalu marah saya ,
Yang selalu ingatkan saya supaya makan ubat ,
Yang selalu suruh saya makan ikut time ,
Yang selalu bagi nasihat kat saya ,
Yang selalu suruh saya belajar ,
Yang selalu membebel kalau saya malas ,
Yang selalu teman saya ,
Yang selalu buad saya gembira ,
Yang selalu bagi tazkirah kat saya ,
Yang selalu buad saya gelak ,
Yang selalu cakap iloveyou kat saya .
Banyak lagi benda tentang diri awak yang saya suka .
Saya selalu ingat .
Awak tahu ta , saya sayang awak sangat .
Saya ingat awak lain daripada yang lain .
Sekarang baru nampak yang awak sebenarnya sama jeh .
Awak kata awak tak kan tinggalkan saya .
Awak akan selalu bersama saya .
Tapi awak tipu .
Awak tipu kan sayang ?
Saya harap sangat awak kembali jadi yang dulu .
Kalau boleh saya tanak kita END .
Saya na kita kekal .
Tapi kalau dah jadi macam ni , saya seolah olah rasa benda ni mustahil .
Saya harap awak dapat rasa apa yang saya rasa sekarang .
Sayang .
Saya sayang awak sangat sangat .

1 comment:

  1. sygg , kau call laa dia dulu .
    myb dia penat sgtt kot .

    ReplyDelete