TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 26, 2010

Majlis Graduasi Pra U 2010

Salam satu Malaysia .
Hehe . Macam rasa dah lama kott aku ta mengarut kat belog terchenta aku neh .
Bukan apa , kesuntukan masa ditambah dengan line tenet yang macam harammm .
Hadoi . Menguji kesabaran aku betul lahh .
Pakai broadband sama , pakai wireless pun sama .
Masalah ! Masalah !

Ukee , cukup untuk intro yang ta seberapa na hebad tuh . HAHA .
Now , sila fokus kepada tajuk utama cik leya ye . (^^,)
Cehh ! Tajuk da macam gaya gempak lahh kott . Graduasi tahu . Havoc ke ? HEE . Adalah sikit . Ukee ukee . Sebenarnya majlis graduasi pra U smkbg jeh un . Sekolah aku lahh yang organize khas untuk buda buda STPM yang baru lepas trial hari tuh . Alhamdulillah pointer aku lepas grad . Dan dengan jayanya dapat lahh aku merasa pakai jubah ala ala konvo tuh .
Gila bangga ! HAHA . 
Majlis neh berlangsung kat hotel crystal crown , kepong .
Hmm . Not bad . PA system dia jeh yang ta bagus .
Malas story dah .
Tengok jeh foto foto neh .



pagi pagi otw ke sekolah terchenta


Ehee . Gila ceria lahh muka cik leya . Yela . Aku happy lahh sayang . Tambah plax aku rasa aku cumel lagi santek *perasan


berfoto manja bersama mereka


Aksi aku bersama classmates semua . Tapi tader lahh semua , neh baru half jeh budak class aku . Yang lain mana ntah . Ta jumpa . HAHA
menjadi cik make up kepada cik ekin
 Haa . Yang ini aku jadi mak andam terjun jap . Hahh ?? HAHA . Ala dah aku tengok muka si ekin neh pucat sangat . Aku touch up lahh sikit sikit mana yang patut . Tengok lahh muka dia before and after . Ada beza kan ? Baik korang cakap ada . Kang aku sekeh pale korang nanti . HAHA =_=


perempuan hebad !
Yaa ! Kami memang hebad . Hehe .
Dan . Jeng3 . Masa yang di tunggu2 telah pun tiba .

alhamdulillah . dah dapat pun sijil neh . berdebar jugak taww masa na naik stage . HEE


cik leya dan jubah nya . SUKA !


Boyfie sape ? ntah . Aku rembat jap sebab dzul neh nsem kacak bergaya . HAHA
HAHA . Time to eat ! momen yang cik leya suka neh . HEHH . Maklum lahh cik leya kan suka makan . (:

Sedap weh . Aku ngaku neh pinggan aku . HAHA


Pinggan aku jugak .


Dan aku punya jugak . (:




Neh mereka mereka yang duduk semeja dengan aku . Korang giler lahh !






Hahh . Memang giler kenyang lahh . Siyes . Rasa na meletup perut aku . Dengan makan macam macam . Duduk dengan budak budak yang giler giler habis . Asyik gelak jeh . Haha .

Sebelum berangkat pulang . Wahh , ayat aku ta boleh bla plax . HAHA . Aku telah mempotretkan diri bersama jejaka tampan dalam kelas aku . HAHA . Ya , betul dorang tampan lagi hensem . Ta caye ? tengok bawah neh .

Bersama jejaka terhangat kat ivory .


Hehe .  Kawan samapi bila bila taww .
See . Aku dah cakap kan dorang kacak . Hehe . Haahh . Ada siapa siapa berkenan ? keh keh . [^_^]
Tahniah kepada semua pelajar upper 6 smk bukit gading yang berjaya bergraduasi . Yang ta berjaya tuh . Korang jangan putus asa taww . Buat sehabis baik untuk STPM sebenar yang tinggal lagi 27 hari jeh neh lagi . Fighting ! Fighting !

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: