TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

October 2, 2010

Spiderman di Malaysia ?

Ahahh . Sumpah weh ! Aku cakap betul neh . Spiderman memang wujud kat Malaysia ini tahu . 
Ta boleh blaa . Siap datang bertandang lagi kott kat uma aku . HEE
Dah laa datang bertandang , makan , mandi tidur rumah aku lagi kot . Mahu aku teruja bagai na giler ! Wakakaka . (:
Lama tuh kat rumah aku . Aku siap amek gambar taw . Haha
Dah laa tuh . bukan 1 spiderman yang ada tapi dua !
Dua-dua spiderman neh happening sangatsangat . Aku happy weh .
Buat aku gelak jeh . Spiderman yang datang kat rumah aku neh suka minum air oren dan makan nasi lemak . True melayu ! hehe .
Here , some photo of the two spiderman .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-








abang si spiderman


adik si spiderman




Ehee . neh laa dia dua orang anak buah yang aku kena jaga almost every weekend . neh pun sebab ibu abah dia further study . amek master . So , tader orang na jaga anak diorang . Anta laa kat rumah tok yoyon*panggilan buda spiderman neh untuk abah aku .* hehehhh
Taper aku ta kesah sebab aku suka buda-buda . Senang pun na jaga buda berdua neh . Dah laa hantu chocolate . Asal datang mesti ada stock chocolate yang ibu dorang bekalkan . Hee . kadang-kadang aku tumpang semulut . haha . 

p/s : cik leya sayang farhan dan farihin . mmuah mmuahh !

8 comments:

  1. haha!
    sekali baca spiderman kecik rupanya..
    so cute both of them..
    hehe~

    ReplyDelete
  2. keh keh . gila spiderman kot . kalau bole evry nite dorang na pakai baju tuh .

    ReplyDelete
  3. hheheehe bagusnya makcik yana ni...jgn tensen bulidorg da...nnt kene adu kat teledera..keh3

    ReplyDelete
  4. ade budak2 yang baeq, oke lgi. hehe. klu dpt yg gile2 nakal, pergh.. ley gile melayan. :)

    ReplyDelete
  5. shah iznan : adehh . syhhh ! diam2 suda . kantoi laa naty macek leya neh buli ank buah . haha

    ida :nseb baek dorg ta byk buad hal . kre ukee laa . haru kot lao dpt buda supernakal . waa . tamao2 . hee

    ReplyDelete
  6. mama : ehee , cumel lahh macam macek dorang neh jugak *perasan

    cikin : ukee . dorng neh cute sangat means aku un cute sangat sangat lahh jugak kan . haha

    ReplyDelete