TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 14, 2010

Bila cik leya dapat award .

Wahh . Hari neh cik leya giler teruja lahh . Sebab ? Sebab first time aku dapat award sepanjang dah dua bulan berblogging neh . HUU . Haru !
Sebenarnya dah agak beberapa hari lah nama aku di tag oleh cik ekin . Tapi baru hari neh aku berkesempatan untuk buat review tentang award yang telah diterima dengan penuh hormat tuh .
Terima kasih cik ekin sayang !


Dan bila nama dah ditag dengan jayanya kita kena cakap cakap 7 benda pasal diri kita . Oh , 7 benda pasal diri aku yang cumel neh laa kiranya eyy cik ekin ? HAHA
Apa benda na gtaw eyy pasal diri aku ? Haa ! yaa ..

1. Suka perasan diri neh seorang yang tersangat cumel daripada orang lain
2. Mempunyai sebuah mulut yang tader insurans langsung langsung *maaf sape sape yang pernah kena penangan mulut aku .
3. Cepat terasa tapi suka berlagak cool .
4. Kadang kadang perangai macam minah gedik tahap tera giga *kadang kadang jeh
5. Suka perli orang depan depan kalau dah ta suka dengan orang tu .
6 . Suka membantah sebab sentiasa na menang . HEHE
7 .Selalu perasan diri macam bagus .

Ish2 ! Burok perangai anak mak abah neh . Hee . Biasa lahh dah nama pun manusia kan . Aku pun bukan sempurna mana untuk sentiasa menjaga menjadi yang terbaik antara semua .
Dan lepas dapat award neh kena tag kat mereka yang cantik lagi gorgeous .


nama neh jeh yang aku rasa larat na tag . HEHE . (:

1 comment: