TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 14, 2010

Haziq's birthday party !

Hari sabtu yang betul betul aku rasa tersangat rilex dan sungguh kenyang .
HAHA . Betul giler kenyang lahh .
Pagi pagi bangun , lepas siap diri semua . Benda first aku buat untuk menghiburkan hati . Jeng3 . Hidup remaja kini . ONLINE ! Cehh poyo jeh hari tuh bermati matian kata tanak online lahh . Saya na STPM . Harammm......
Then selepas agak agak 1 jam lebih sikit mengonlinekan diri aku turun bawah na cari breakfast . Perut aku dah mendendangkan lagu tabla ta berirama . Apakah ?
Wahh . Nasi lemak . Makan makan . Tengok dapur , ada megi berperisa kari yang telah diubahsuai mengikut citarasa sesedap tekak . Mak aku masak . Dengan gembira aku amek mangkuk dan makan megi tuh . Banyak jugak . Burpp ! Opss . sory . Itu tanda aku kenyang . Minum , borak borak lebih kurang dengan mak . Aku capai plax karipap sebijik . Makan lagi . Oke ! Saya suka makan . Kembali ke kamar , Online ! HAHA
Searching searchnig , download download . Penad lahh mata saya . Mak plax datang ajak g b'day party anak mak andak saya . Ish  ! confirm saya akan makan lagi dengan jayanya ! Tuh laa bila aku tension mesti aku na makan jeh . Macam ta ingat apa . Pastuh bila kilo bertambah . Tader lahh aku bising mana pun . Sebab berat aku senang naik senang turun . Kira maintain jela pun . HEE .
Oke lahh . Aku dah penad na membebel panjang . 




Muka dah siap na mengisi perut . HAHA . Eii ! Aku nampak sangat BOLATS . 


Yes ! Cake dah sampai untuk ditiup dan dipotong . (:


Kebiasaan yang biasa . Cake dikerumuni oleh kanak kanak kecil yang ta berapa na cumel macam aku . Aku lagi cumel dari mereka *perasan overboard


Haziq si birthday boy . Selamat selamat membesar untuk aziq cute ! 


Muka muka yang dah ta saba na nyanyi lagu wajib . Happy b'day to you . lalaala~


Bila aku dapat makan neh ? *ayat yang bermain di kepala balqis, bukan aku taw . HAHA


Happy birthday to you ! (:


Cik cumel ! HAHA

Kenapa ta letak gamba makanan yang aku makan ? Sebab naty korang kata aku dotdot kan? HEE . Tader lahh . Malas na upload dah . Dan balik dari birthday neh . Pergi ke pasar raya berdekatan untuk beli sebarang dua kudap kudapan di waktu senggang . HAHA . Dah beli segala makanan . Nampak pacek janggut putih plax *KFC aku pun cakap kat abah singgah laa , adik na makan kfc plax . Oke ! Memang tersangat kenyang dah perut aku neh .  Selamat makan makan untuk diri aku , kamu , dia dan mereka juga . (:

2 comments:

  1. sdapnye kek...
    kek blacf0rest ke ap tu...heee~

    ReplyDelete
  2. ehee . cake choc je lahh . sedap . byk kott cik leya makan . hehe

    ReplyDelete