TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 21, 2010

Pesanan sementara

Yuhuu . Selamat petang ahad yang amat panas buad readers terhormat .
Ya ! Aku ta tipu laa . Kamu semua memang terhormat di kaca mata aku . Dan aku jugak na cakap aku sayang kamu kamu semua . HAHA .*rasa gedik

Oke ! Memang dah agak lama lahh kan aku ta mengupdate blog si bolats kesayangan aku neh . Bukan apa . Aku malas dah na online . Maklumlahh STPM aku na start dah weh . Lagi sehari jeh (dalam kiraan) . 23 november neh bersamaan hari selasa . Mau aku giler cuak . Tapi as usual aku suka berlagak cool . Wah ! Hebad . Gaya macam aku ta amek exam lahh . Dengan boleh aku berjalanjalan , makanmakan , bershoppingshopping . Betul neh . Aku ta tipu . Semalam un aku baru balik dari kedah . Buku ? HEHE . Boleh lahh aku rasa macam tamau bukak . Ke memang aku tanak bukak ? Ntah lahh . Na kata aku dah cover semua bab tuh tader lahh sangat . Tapi boleh lahh sikit sikit . Adalah jugak input dalam kepala otak cik leya cumel  neh kan .*ada rasa muntah hijau
Baru jeh tadi tengok jadual exam . Haa ! banyak gap . Kira boleh lahh aku na menstudykan diri lagi . Tapi bukan lahh study giler hardcore sampai ta tidur , ta makan segala . Just review apa apa yang patut . Refresh balik otak aku neh kan . Hope senang lahh , dipermudahkan urusan aku na jawab exam nanti . InsyaAllah . (:
Dan entri aku kali neh aku na cakap .....

Salam maaf maaf buat kalian yang selama ini menjadi peneman aku secara langsung atau ta langsung .

Yela , aku neh kan manusia biasa jeh . Mana lahh taw kot kot aku ada terguris hati , tersalah bicara , terlontar kata , termuntah caci ke kan dekat kamu kamu semua sepanjang aku bergelumang dengan dunia blogging neh .
Aku mintak maaf laa ye . Sumpah aku ta sengaja . (:
Korang tolong doakan kejayaan aku dan kawan kawan yang lain yang bakal menduduki STPM eyy . 
Terima kasih ! I love you ! Setiap satunya . Sayang .

MMUAAHHH MUAAHHH .


Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: