TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 11, 2010

sekadar bisikan hati

Selamat pagi pagi khamis .
Kali ini aku hanya na cakap tentang bisikan hati aku .
Apa yang berlaku dalam diri aku . 



Malam itu memang aku dah tidur nyenyak sekali . Sungguh ! Aku rasa penat dengan aktiviti seharian aku . Aku tidur sambil peluk bear bear gemok aku . Tapi peluk jeh tader lahh sampai aku hisap jari segala macam baby kat sebelah neh . Mungkin muka aku tengah tidur sebijik cumel macam baby neh kott . HEE . Aku rasa mungkin adalah kott aku dah mimpi sampai kat italy tuh . Tengah naek gondola sorang sorang . Oke ! Memang macam sedih jeh kan . Kesian sama aku .



Dan tengah sedap sedap aku tidur dengan penuh cumel lagi nyenyak *muntah hijau 
Tiba tiba fon aku yang lagi canggih lagi mahal . Oke ! aku tipu . Aku guna fon biasa jeh . Saja na berangan jap ala ala aku pakai iphone 4 . HAHA . Bunyi bunyi . i wanna be a billionaire so freakin bad tadarararara... Cehh ! ta boleh bla kan . Ringtone aku lagu billionaire taw . Dengan mata separuh terbukak . Sepet sepet lagi neh sedaya upaya aku tengok screen . Oke ! Dia yang aku na kenalkan sebagai Mr. A call lahh . Dia memang suka kacau ketenteraman hidup aku . Taper aku ta kesah sebab dia sengal . Sory lahh kalau kau baca neh . *gaya yakin jeh dia baca , ta kott .
Aku pun jawab lahh macam biasa . Cakap cakap itu ini . Mengarut segala macam haramm jeh dengan dia . aku suka borak dengan Mr. A neh sebab otak dia sama jeh macam aku . Mereng , giler giler . Boleh buad aku gelak gelak lahh kan .


Tengah sedap sedap aku borak borak cakap cakap . Ish , lewah dah neh . Dah borak borak cakap cakap lagi . Sama jeh kan maksud dia . HAHA . Taper lahh , suka hati i lahh na kata apa pun kan . You neh ! (:
Sambil tuh aku peluk manja bear bear gemok aku . Tiba tiba aku rasa dia dah masuk gaya lain macam jeh . Cara dia cakap dengan aku pun dah lain . aku perasan , tapi aku diamkan jelah . Malas na tanya kenapa . Aku pun ikut jelahh flow dia kan . Awak saya , i you bagai plax . Taper taper . Kita memang selalu macam neh pun kan . So , aku tader lahh fikir apa pun . Sampai lahh .......




Tiba tiba Mr. A neh jadi gagap macam dah ta reti na berkata kata plax dengan aku . Oke ! Kau kenapa Mr. A ? Aku pun jadi pelik lahh kan dengan dia neh . Ta pernah pernah buad gaya resah gelisah macam malam tuh . Aku tanya dia leklok . Aku dengar dia tarik nafas . Dalam . Senyap sebentar . Aku tunggu jelah apa dia na kata dan dengan penuh hati hati lagi gagap . HAHA . Sumpah ! Aku na gelak dah masa neh . Kelakar giler dengan cara dia yang macam tuh . Dia cakap lahh something yang ta pernah langsung langsung terlintas dalam kepala otak aku neh . Yang buad aku rasa macam na pengsan sebentar . Yang buat aku rasa macam na tumbang jelahh . Kau bia betul Mr. A . Kau jangan buat giler dengan aku . Apa dia cakap ? Korang na tahu ? Hmm . Ta perlu lahh kott . Bia kata kata dia jadi rahsia aku dan dia jeh . Sorry .


Oke ! Masa neh memang gaya dia dah romantic giler jiwang karat abes lahh . Aku rasa korang pun dah dapat agak sendiri kan apa dia cakap . Cara dia cakap tuh memang dah tunjuk dia gentle lahh . Mak tergoda you ! Aish . HAHA -____-


I'm SPEECHLESS !


Mr. A cakap tentang janji janji manis plax dah .



Dan dia na bahagiakan aku ? *terkedu sebentar


Tapi aku tanak jadi macam neh . Aku tahu Mr. A dah ada someone . Love triangle ?
Ohh . NO !! Aku tanak ada gaduh gaduh . Ta kira lahh Mr. A cakap akan berlaku adil atau apa pun . Ye , aku sayang Mr. A . Tapi aku lagi sayang friendship yang dah jadi antara kita neh . Mr. A , aku tahu kau faham kan .


Esok pagi nya , aku dapat text dan sejumlah miss called jugak daripada Mr. A . Mr. A mintak sorry kat aku sebab cakap macam tuh . Dia sedar apa yang dia buat neh salah . Dan aku rasa lega sangat sebab kalau jadi benda yang dia na tuh . Entah lahh . Aku tataw na cakap apa . Sebab banyak hati na kena jaga . Banyak manusia na kena jaga kalau aku terima dia . Maaf Mr. A . 


Aku rasa biar lahh aku dan Mr. A jadi BFF jeh . ta lebih dari tuh . Sebab ini adalah yang terbaik buat kitorang . Buat diri masing masing . Aku harap Mr. A ta simpan perasaan macam tuh lagi kat aku . Aku na Mr.A setia dengan someone dia tuh . Aku tanak rosakkan hubungan kamu dua . Mr. A , kau kena fikir untuk kebaikan kau jugak . Aku tanak kau ikut sangat perasaan kau . KIta masih kawan . Selamanya .

nota cumel : saya sayang dia tapi sayang awak jugak dan saya sayang mereka sekali.

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: