TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 17, 2010

selamat hari raya aidiladha

Assalamualaikum dan salam sejahtera .
Bila aku mengonlinekan diri pagi neh . Dekat dashboard penuh dah bloggers buat entri aidiladha . Secara ta langsung aku pun na buad jugak . HEHE . *gedik
Aku malas na cakap banyak dah . Entah hari neh rasa penad . Sangat sangat !
Tadi pun tido awal . Dah lama giler ahh ta tido awal macam tadi . 8 lebih dah tido . Then terjaga sebab dapat message aidiladha , terima kasih pada yang text aku tuh ye . Sory lahh kepada sesiapa yang aku ta text langsung langsung tuh . Terlupa sebentar plax kat korang . HAHA *jahat plax



 Salam aidiladha buat semua bloggers , pacek macek bolats(follower) , readers , kawan kawan dan semua umat Islam di muka bumi ini .


Semoga aidiladha kali ini membawa seribu satu erti pengorbanan buat diri kita . 


Cantik kan . Gambar ehsan Mr. google . (:


nota cumel : seronok sangat sangat berfoto sayang bersama super girl 6 tadi . maklum lahh hari terakhir sebagai pelajar sekolah . 

2 comments: