TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 7, 2010

Selamat selamat malam minggu .
Oke ! Aku rasa memang dah terlalu lalu lama aku ta conteng berpuluhpuluh patah kata kat sini *lewah
Ntah lahh aku rasa macam makin malas malas jeh na mengarut cakap cakap hari hari aku dah . HEHE (:
Korang rindu aku ta ? Ke aku sorang jeh yang giler perasan ?
HAHA .
Oke ! Aku ngaku aku jeh lahh yang terperasan overboard kat sini .
Biaq pi lahh dia *bak kata kak aku . Hmm , mentang mentang lahh dia dah merantau kat kedah nun . Asik na speaking kedah jela pun bila balik uma .
Nyampess ! HAHA
Aku rasa sekarang neh aku lebih tenang . Bahagia .
Alhamdulillah .
Aku dah tader dah pun rasa putus rasa ke . Patah hati ke . *macam yang si reza cakap kat aku . Ish ! ta patut betul si reza uhh . Ada ke kata aku patah hati . Ta baek sungguh taw ! Jumpa kau , aku cubit2 mulut kau yang ta seberapa na cumel tuh . HEE .
Ye . Memang kau ta cumel . Aku lagi cumel dari kau . Sila terima kenyataan . Harap maklum . Eyh . Jap2 ! Asal lak tetiba aku mengkomersialkan nama kau tanpa diduga neh ?
Sudah2 . Tamau cakap pasal kau lahh pacek reza sengal . HHA
Erm . Setelah lama menyepikan diri . Macam macam sebenarnya yang dah jadi dalam hidup aku sepanjang tempoh tuh . Yang buat aku rasa HIDUP . Ya , hidup ! Korang faham ta neh ? Ta faham ? Taper . Buat buat faham jelahh ye . HEHE
Oke . Sekian saja cakap cakap cik leya buat masa ini .
Terima kaseh . (:

1 comment: