TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 11, 2010

single is better .

Selamat selamat buat kalian yang dengan rela , ta sengaja mahupun sengaja baca belog  merepek aku neh .
Terima kasih buat follower semua yang ringan tangan untuk follow aku .
Ikhlas . Aku sayang kamu semua .
Ehem ehem . Oke !
Disebabkan aku ta dapat tido atau aku ta pasti sama ada aku ta dapat tido , ta bole tido atau sengaja tanak tido atau memang tanak tido .
Ntah lahh . Serabot lahh .
Otak aku macam rasa ta berapa na stabil jeh . Semua gara gara para para sakura .
Sudah . Aku melalut . HAHA .
Aku pun sebenarnya ta tahu na kata apa . 
Tetiba jeh otak aku rasa na menaip sesuatu . Tetiba jeh terlintas na tulis title macam atas tuh . Kaitan ?
Mungkin kaitan lahh dengan post sebelum neh .


Apakah kerelevanannya aku letak gamba neh ? Mungkin . Hmm , bila dah sorang sorang pagi pagi buta neh buat aku teringat dekat manusia manusia yang pernah buat aku rasa bahagia . Dan lepas tuh buat aku rasa jatuh . Terima kasih anda ! Saya suka sangat sangat anda buat saya macam tuh . *bongek ! lagu myheart plax tengah play . Ya , tipu lahh kan kalau aku cakap aku ta rindu manusia tersebut . Giler ahh ! Aku rindu kau lahh sengal . HAHA . Tapi dia ta sengal . Dia baek jeh dulu . Diulangi . DULU ! Sekarang , haram .. Yang sengal tuh kawan kawan aku yang sememangnya sengal . Lagi lagi reza and the community . HAHA . Suka suka aku plax bagi nama macam tuh kat dorang . Haa . Encik reza yang dihormati , aku taw kau baca neh kan ? O_o
Bila dah penat rasa benda benda yang aku ta suka neh , sekarang aku dah malas dah na fikir pasal bercinta ke berdua ke apa apa ke . Buang masa dah . Penat kan hati dan otak aku jeh . Sebab tuh aku cakap baik aku single jeh . Senang ! Tader lahh aku rasa saket ke patah hati ke kan . Siyes . Aku lebih bahagia sekarang . Tenang ! Sebab aku dapat kenal diri aku lebih lebih dalam lagi . Dan tahu apa yang lebih bagus buat diri aku . Apa na heran kalau diri kau tuh seorang pun . Ta mati lahh kan melainkan kau bunuh diri , mempunyai sakit kronik yang mampu bertahan ta berapa na lama , atau dah memang ajal kau untuk terus meninggalkan dunia yang penuh pancaroba ini .
Oke ! Lagipun kan sekarang masa untuk aku bina hidup aku . Karier aku pada masa hadapan . So , aku memang layaknya fikir hal yang satu itu jeh . PELAJARAN .
Yang mana semua tahu pelajaran adalah lebih penting daripada benda benda reemeh yang lain . 


Motif aku letak gambar neh ? Eyh , korang jangan ingat aku materialistik plax ye . Aku ta macam tuh lahh . Memang lahh dengan kawan kawan kalau time lepaking tuh aku suka sebut aku na cari lelaki kaya lahh , datuk tan sri segala lahh . Tapi aku main main jeh . Kalau takdir aku dapat macam tuh alhamdulillah . Tak kan na tolak plax kan . kan .. HAHA
Tapi sebenarnya aku ta kesa pun kedudukan atau apa . Aku suka cakap macam tuh sebab aku rasa macam lawak . Then , aku boleh tersenyum sorang sorang . (:
Aku memang ta kisah lahh untuk single . Biar lahh jodoh tuh datang sendiri . Buat apa na pening pening kepala semua kan . Buat saket otak jeh . 

Sebab utama aku rasa sangat sangat lahh bahagia sebab mereka yang ada kat sebelah neh . Mereka berlima dah macam penerang hidup aku lahh . Mereka jugak lahh yang selalu bagi semangat kat aku walaupun kadang kadang aku buat macam kata kata mereka neh bagai ombak pantai yang datang dan pergi jeh . Maaf macek macek chenta hati . Mungkin masa tuh aku tengah emo giler kott . Tuh yang angin ta tentu pasal . HAHA . Kesian korang kan . Bila aku nangis mereka ta pernah sesekali lupa atau biar aku keseorangan . Mereka dah jadi my crying shoulder . Semuanya . Yang lima ini . Aku akan rasa sangat sedih kalau aku hilang mereka . Aku sayang mereka sangat sangat . Banyak benda , momen dengan mereka yang aku tak akan lupa sampai bila bila . Yang akan jadi kenangan masa hari tua aku naty . Macam mana kami semua jalan sama sama , mempotretkan diri sama sama , makan sama sama , suap suap sama sama , kongsi sama sama , mmengata sama sama , touching sama sama , gelak sama sama . Walaupun baru jeh kami berenam tapi aku macam dah rasa bertahun kenal dorang . Saranghae ! Bahagia menjadi single bersama anda semua .

Bila hati aku dah tenang , aku na buat segala macam benda pun aku rasa senang .
Aku lebih suka hidup yang macam neh . Bebas . Dan mereka mereka yang ada dalam hidup aku sekarang , TERIMA KASIH sangat sangat .
Terima kasih jugak buat mak abah akak . Adik sayang keluarga adik sangat sangat .





Aku sahaja ! 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: