TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

November 7, 2010

STPM countdown

Assalamualaikum dan selamat sejahtera .
HEHE . Hari ini mungkin aku dah semakin rasa debaran . 
Dup dap dup dap
Berdegup degup jantungku ..rinduku datang lagi ahh ahh ahh .
Oke part yang neh dah tajuk lain . HEHE . Tergedik plax na menyanyi dangdut .

Hahh . Abaikan ! Banyak betul lahh gangguan gangguan halus di sekeliling ku . Yeke ?
Ke aku yang mencipta gangguan tersebut ?
Yela macam encik faiz akmal cakap yang merangkap dua pupu aku yang sungguh sengal itu kan . Ada ke dia kata aku neh laa kalau suruh study banyak bebenar alasan nya . hehehehe . Maaf laa ye . Saya yang superdupercumel ini memang begitu .
Tapi bukan selalu lahh . Kadang kadang jeh .
Kalau you all na taww . Aicehh cehh . i all neh seorang yang rajin taw . Rajin sesangat lahh . Sungguh ! Sangat sangat lahh rajin na menelaah segala macam buku yang tebal dah ibarat lima kilogram beras itu . Oke aku tipu ! HAHA
Yela . Cuba kamu kamu semua bayang kan satu jeh buku teks dah tebal sampai 400 lebih lahh jugak page dia . Darab dengan 8 buah buku . Bersamaan dengan lebih kurang 3200 page aku na kena menelaah , memahami , mengingati . Banyak lahh jugak isi isi fakta fakta penting yang kena tahu kan . Oke ! Memang lahh dah belajar kat sekolah dan aku yakin aku boleh jawab STPM neh tapi kadang kadang tipu lahh kalau aku cakap tader rasa cuak seram seram langsung langsung kan . Ye ! Aku ngaku aku seram lagi lagi lahh bila aku nampak angka ......












tadaaa........



LIMABELAS ! Diulangi lima belas ! 
Ya . Lagi lima belas hari jeh aku na STPM . Yang mana peperiksaan neh lahh satu satu yang tinggal untuk menentukan masa depan aku dan kawan kawan yang lain .
STPM.
Korang ingat senang ? giler susah laa jugak .
Dan aku neh masih masih boleh rasa rilex . Bajet pandai . HAHA .
Aku memang suka rasa diri aku pandai sebab itu salah satu cara untuk aku sentiasa rasa yakin dengan diri aku .
Aku ta suka lahh macam kawan kawan yang lain yang bagai na giler resah gelisah ta tentu hala bila setiap kali cikgu cikgu sayang aku cakap pasal exam . Sebab aku akan rasa saket otak kalau aku cuba cuba na menyesakkan otak aku . Jadi . Aku sentiasa rilex dalam rilex . Ngerti kamu ? Hehe .
Tapi ta bermakna aku rilex kosong jeh weh . Ada jugak isi nya . InsyaAllah .

tengok ini ! belajar dengan penuh tekun .


siap highlight bagai lagi tahu .

Haa . Tengok neh . Siapa kata aku ta belajar tuh ? Memang na kena lahh . Dah ada bukti neh . Terang lagi ta payah suluh sebab light lappy atau pc korang dah cukup terang kan ? HEHE .
Cara aku belajar lain . Mana na sama dengan lain lain . Ikut sendiri sendiri lahh kan mana yang kau rasa boleh terima pakai kat otak kau .
Tak kan lahh kau na ikut sebijik sejebon semangkuk macam orang lain pula .
Ikut cara kau . Ikut kata hati kau .
Oke . Itu sahaja aku mahu kata . Selamat selamat mengulangkaji buat diri aku sendiri . Hope aku dapat 4 flat lahh weh . InsyaAllah ! Mudah mudahan .
Aminn..


nota cumel : cik ashikin , awak na tahu ta yang sebenarnya saya lagi cumel dari awak . HAHA (:

4 comments:

  1. whahaha . aku tak terima !
    itu bkn kenyataan nya . :p

    ReplyDelete
  2. hehh ! kenyataan lahh macek . saya lagi cumel lahh dari kamu . hahha

    ReplyDelete
  3. hehh ! kenyataan lahh macek . saya lagi cumel lahh dari kamu . hahha

    ReplyDelete
  4. ngeeeeeeeeeeeeeee
    aku x styd pe lg niehhhhh
    adussssssssssss

    ReplyDelete