TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 25, 2010

award untuk encik follower ke 100 !

Assalamualaikum .. Kalau ta jawab dosa , kalau jawab sayangg . *ala ala bajet blogger faymes cik maria elena . Maaf ye cik maria elena pinjam tagline awak neh . HEHE . Saja jeh menggatal tangan na tulis . Menggatal tangan ye , bukan nama tempat menggatal kat sabah tuh oke ! 
Sebenarnya main point aku buat entri neh memang khas ditujukan buat pacek macek bolats aku *followers lahh . Siyes ! Aku rasa terharu sangat taw bila korang ringan jari jemari klik jadi follower aku . Masa fisrt time buat blog neh pun ta pernah sangka langsung langsung pun yang akan ada orang follow , ta pernah sangka langsung langsung pun yang akan ada orang baca . *sob sob , menangis pilu
Dan aku selaku cik blog yang superduper comel lagi bolats neh kan na bagi award special lahh *drumroll kat encik follower yang ke 100


 Yeahh ! Pacek bolats neh walaupun aku rasa dia ta seberapa bolats lahh pun , bolats tuh aku jelahh kott HAHA dikenali sebagai encik nubmohdtahir kan ? Ta salah kan saya tulis nama awak neh ? Hai encik nub . Terima kasih sebab jadi follower saya . Masa first time masuk blog awak , wahh ! Kemaen lagu berdentum otak awak letak kat blog awak . Lagu cradle of filth ea tuh ?  Eicecehh , aku neh pun , mentang mentang lahh beliau bertitle encik , berawak saya plax !*sengih malu merah pipi
HAHA . Bagi pacek macek bolats yang lain , bukan aku ta sayang korang plax . Naty lahh , aku buat superduper special untuk korang . Korang tunggu taw . Dan sekali lagi terima kasih sebab jadi follower superduperleya neh walaupun entri aku ta segempak blogger lain , walaupun blog aku ta sehebad blogger lain , walaupun kata kata aku ta sevogue blogger lain tapi korang tetap jugak follow blog si bolats cerita neh . Saranghae ! (:

2 comments: