TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 23, 2010

congrats ! dia seorang cemerlang .

Alhamdulillah . Aku tumpang rasa bangga lahh bila sepupu sayang aku yang sorang tuh dapat keputusan yang memang cemerlang lahh kan dalam PMR dia . 8 A's kau . Memang aku dah boleh agak lahh sebab dia neh memang masuk kategory budak budak genius . Walaupun dia nampak macam biasa biasa jeh , coolio habis lahh . Tapi otak da boom ! Hehh .


Congrats nur farah najwa hassim . (: . Sory amek foto wawa neh ta mintak izin . HEHE . Taper kan ? Kita kan sepupu . Rindu giler na jumpa awak taw . Hee . Memang ta hairan lahh pun kalau dia dapat 8A sebab 1 family dia memang pandai pun . Adik beradik semua tiptop ahh . Lagi lagi kalau masuk bab math neh . Buat question math macam makan kacang goreng jeh taww . Mungkin sebab mak dorang cikgu math kott . Dan aku suka cara mak dorang tuh yang merangkap mak tam aku . Kalau ajar orang memang penuh lahh dengan kasih sayang . Sure kau ta kan rasa ta suka kat mak tam aku neh . Dan aku jugak na cakap thanks sesangat kat mak tam aku , sebab dia lahh yang banyak bagi kata semangat kat aku biar aku berubah . Dan dia jugak lahh orang yang paling happy bila aku decide na pakai tudung . Dia jugak lahh orang yang sesangat marah dalam sayang bila aku balik kampung dulu dengan rambut dah ta warna hitam . Oke ! Aku dah sedar , aku tader dah kaler kaler rambut sana sini . Dulu tuh jeh ala ala zaman ta sedar diri sikit . HAHA . Aku mengaku oke . Tapi biarlahh aku berubah tuh slow slow ye . InsyaAllah aku akan kekal dengan imej sekarang .
Oke ! Berbalik kat cte wawa neh . Hmm , dia neh kalau bab belajar memang lahh aku pun ta boleh lawan . Kengkadang aku rasa malu sebab masa dia kecik kecik dulu dia pernah kua statement yang dia neh jadikan aku idola dia . Sebab dia kata aku neh pandai . Dan dia na jadi macam aku . Haihh ! Tang mana lahh yang aku pandai tuh . Tadernyer dik ! Masa SPM aku dah goyang dah . Ntah mungkin sebab aku neh lalai dengan duniawi kott . Ye , aku sendiri pun sedih gak sebab aku sia sia kan jeh masa tuh . Tapi na buat camne masa tuh semua ta boleh na putar balik . Dan aku pun sedar yang kenapa lahh aku neh ta boleh na fikir , kenapa aku pilih jalan yang macam tuh kan . Hurmm . Taper . Aku akan ubah lahh diri aku neh apa apa yang patut . 
Wawa , akak sure SPM naty pun wawa boleh dapat straight 10 A's punya . Eyh , tapi tataw lahh kott wawa na add subject pape kan . Kott lahh na amek bahasa jawa ke kan . HEHE . Selamat selamat jaya untuk farahnajwahassim . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: