TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 28, 2010

contest aku dan kaca mata



Assalamualaikum . Wahh , sekarang jam lappy aku menandakan pukul 4.05am dan dengan jayanyer aku ta reti na tidur tidur lagi . Dan aku jugak ta rasa pening pun . So , aku pun decide na jawab balas segala tag yang bergunung tuh . Hailaa ! Maaf ye kawan kawan yang tag nama cik leya tuh . Baru sekarang ada masa na update . Dan aku sesangat suka lahh contest yang telah dibuat dengan jaya oleh encik hensem kita neh Encik Syafiq Rosli . Terima kasih kat cik ekin sebab tag saya ye . SUKA !

Dan sekarang aku na tunjuk plax gaya supermodel poyo aku berkaca mata . HEHE . Aku memang suka lahh kacamata segala neh . Lagi lagi lahh yang besar gedabak tuh . Ada style lahh . *erkk !perasan sorang sorang



Hahh ? Ada gaya model kaca mata ta ? Kott lahh naty korang ternampak kan muka aku terpampang kat mana mana iklan tengah bergaya sakan pakai kaca mata .
Oke . Habis dah . Terima kasih encik syafiq rosli buat contest neh . Ehhee . Lepas tuh kan kena tag kat dua orang taw . Jap eyy , nga fikir neh na tag sape . HEHE


cik ida zainal
cik anna fauzi

4 comments:

  1. OMG! first time kite kene tag masuk contest ni... kene buat la ni.. ok ok. nanti saya update untuk contest ni... thanks awak =)

    ReplyDelete
  2. ehehe . yeke ? wahh , teruja gak neh jadi org 1st yang tag awak . buat taw . sama sama . (:

    ReplyDelete
  3. toing2..tuan tnh datang tgk..all da best ya

    ReplyDelete
  4. wahh , tengok betul betul taw . HAHA . tengs buat contest neh . best ! (:

    ReplyDelete