TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 28, 2010

GiveAway Domain by KhaiZarien.com


Wahh . Lagi sekali entri contest ye . Dan contest neh disediakan oleh cik khaizarien . Contest kali neh telah ditag oleh cik atiqah . Maaf lahh lambat . Aku memang agak busy lahh minggu neh . Ditambah lagi dengan line tenet yang macam ala ala na underground dah tuh kan . 
Oke , memang dah rasa na gelak dulu neh . Dalam contest neh kan kena letak gambar kita yang paling sopan ala wanita melayu terakhir gitu . AHAH . Masalahnya ada ke gambar sopan cik leya neh ? Dah lahh tarikh tutup contest neh hari ini . Diulangi hari ini ye . 28.12.2010 jam 11.59pm . Hahh ! Kelam kabut aku g cari selongkar khazanah gambar aku dan gambar neh lahh yang aku rasa paling sopan sekali diantara gambar gambar aku yang lain . Ehee


Haa . sopan ta anak anak ? *please say yes
Aku rasa neh jelahh pun gambar yang aku pose ala sopan gitu . Yang lain ? Ehee , macam macam gaya . Kena tag kat lima orang neh . Sempat ke korag na buat eyy ? Hmm . Sory taw .


Blogger yang telah ditag , lajulaju buat entri neh taww . Tarikh tutup 28.12.2010 pukul 11.59pm neh . HEE .

1 comment:

  1. aha sayang. best ke contest neh? tq eh tagging me.. nest time if ade teg lagi taw.. yang ni macam errr malas je. ehee.:)

    ReplyDelete