TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 16, 2010

happy birthday to me ! (:

Selamat pagi pagi buta . Almaklumlah semenjak aku rasa aku macam dah kena insomnia neh kan . Memang tak lahh aku na lelap bagi pejam mata neh waktu macam neh . Hadoi . Dah gaya ta normal dah aku rasa . Dah lahh tadi pun merapu mengarot meraban jeh . Ntah apa kau cakap ngan kawan aku pun aku ta faham . Macam dah belit belit putar putar sana sini jeh dah ayat aku . HAHA . Maaf lerr kawan . I ta sengaja you .


Yes ! Finally . Saya sudah 9belas ye tuan tuan puan puan sekalian . Giler aku ta happy . Syok lahh , walaupun aku ta rasa berapa na 9belas dari segi watak aku yang memang nyata ala ala kanak kanak comel yang riang bahagia bergelak tawa bersama teman tanpa henti . Dan hanya henti pun kalau rasa haus kott lahh untung hari tuh na dapat minum sirap limau barang segelas dua kan . HEHE  
Alang alang tekak dah rasa basah dengan air merah sirap penuh gula lagi manis tuh . Ta payah tunggu apa lagi dah . Kau lari jela balik main polis entri ke , masak masak ke kan . Ta gitu masa kau zaman hingusan muka comot rambut serabai tuh ? Cehh . Usah na tipu aku lahh kalau kau ta macam tuh masa zaman kanak kanak kau kan . 
Oke ! Kembali menukar gear ke cerita asal . Dan apabila bergerak lahh jarum jam kat angka 12 tanggal 15 disember 2010 tuh kan . Wah wahh ! Aku teruja neh . Yieehaa ! You all , i da 9teen ! Sambil lambai tangan ala miss world *na muntah ? tuh kau jalan pi toilet sana tuh ye  .  Oke ! Mungkin saya agak over ye di sini . Jadi untuk menghilang rasa ragu ragu lagi geli kalian . Sila lahh tidak percaya bab aku lambai lambai tuh . Tader maknanya . Haremm .


Tadaa . Ehehh . Berlagak plax cik leya na tunjuk . Bukan apa , aku suka wohh . Cik kakak sayang aku bagi shawl neh haa kat aku . Cantik you ! Boleh malam malam buta tuh dia dengan bangga nyanyi lagu birthday secara lantang dan kuat ala ala na masuk koir kebangsaan je dah aku tengok . Haru lahh kakak aku sorang neh . Buat segala apa ikut kepala dia jeh . Tader na fikir dah tengah malam . Hahh , yang penting aku rasa sangat bangga ada kakak macam dia neh taww . Suka bagi aku macam macam . Yang aku ta mintak pun dia bagi apa lagi yang aku mintak kan . Taper kak , aku sorang jeh pun adik kau kan . Lalalala ~ Terima kasih kak !

Dan untuk menambah perisa kat sengih berbunga ta lekang dari bibir aku tuh kan . Hari birthday aku neh jugak lahh hari last exam STPM tuh . Yeah ! Tepuk berirama sikit . Dan untuk pertama kalinya lahh aku rasa kan , time jawab exam BM tadi , boleh aku senyum jeh . HAHA . Memang kira ajaib lahh cik liyana jawab exam sambil tersenyum tanpa berkerut apa kan . Yela , birthday girl lahh kata kan .




Ewahh ewahh . Muka macek macek chenta hati aku yang riang ria jeh bila exam dah habes . Mentang mentang lahh lepas neh korang cuti sakan ye ? Jeles neh . HAHA . Na ikot korang cuti bole ? Eyh , apa plax , kan kita dah plan na gi cuti cuti sama sama kan . Haa , tengok lahh tuh cik intan yang teruja naek bus . Yela , budak sekolah yang terakhir kali naek bus awam pakai baju sekolah kan . Mesti lahh rasa macam macam . Sayu , pilu , teruja , gembira , sedih , hiba . Jap , ntah ntah aku sorang jeh rasa macam tuh . Budak lain ta saba dah na campak baju sekolah berambus tanak pakai tengok dah . Haa !

 
 Tengok lahh neh . Yang si budak liyana neh kan , aku ta tahu lahh saket ke haper ke kan kott teruja gembira sangat . Nasib lahh dalam bus merah putih tuh tak ramai orang . Ehem . Giler bolats kott muka aku . HAHA . Baru na perasan ke ? Diri memang chubby ada hati na berlagak model plax . Tapi kira oke haper angan mat jenin aku tuh . Boleh bagi motivate sama itu budak bolats . Happy lahh kau ye , padahal tataw tuh kejap lagi ada suprise untuk kau . Hahh , terharu terkujat kau kat situ .

 Eicehh . Muka ye ye jeh kan . Ingat na makan makan . Lepaking na dekat ke maghrib baru balik kan . Yela , abes exam pun pukul 4 , sok sek sok sek sana sini . 4 setengah dah . Tunggu bus lagi ntah berapa minit aku ta pasti . Aku plax memang dah kira kerja part time lahh dengan dorang neh kalau bersama . Ala photographer terhormat gitu . Semua lahh gambar aku na amek . Tuh lahh folder kita g6 dah berkoyan koyan kat baby sayang aku neh(lappy daa) .
Dan bermula lahh sesi makan makan dan segmen kek terjah bersama abang nas . Eyh salah ! kek terjah bersama macek chenta hati . (:







Ehee , tengs sayang sayang fer da moist chocolate cake . Sedapp wohh . I love you all guys . Biar lahh orang na kata simple ta vogue da vast ke haper ke kan . Yang penting aku happy lagi lahh bila macek macek penguat aku yang buat macam neh semua . Giler terharu kau . Dan aku rasa agak sedih semua lahh kan dengan korang yang aku ta kenal lama tapi boleh buat macam neh untuk aku . I really appreciate it sayang . Dan na kata jugak aku akan ingat suprise party comel yang korang bagi kat aku untuk ke 9belas tahun neh .  :')



nota cumel : i sentap dengan u lahh senanye . sampai hati kata i cmtuh eyy dear . memang i na merajok sebulan lahh dengan u . Ahaa . Padan muka .

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: