TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 21, 2010

jamuan akhir sebagai pelajar sekolah .

Alhamdulillah . Finally dapat jugak cik leya online setelah mencuba sebanyak hampir lapan ratus lapan puluh lapan kali . *tipu jeh
Haa , neh semua gara gara penggunaan Mr berukband yang lambat tahap dewa lahh neh . Saja jeh taw ta bagi aku online . Hari hari aku jaga kau dengan penuh kaseh sayang , tiap tiap bulan abah aku bagi kau duit sara diri . Sampai hati kau , wahai Mr berukband dengan jaya lembap lambat kan . Haishh !
Alhamdulillah , sekali lagi . Dah habis dah pun jamuan tingkatan 6 smkbg petang tadi . Wahh , giler teruja taww aku na pergi . Walaupun keadaan diri ta berapa na sehad tapi aku tetap berjaya memaneskan muka lagi mencomelkan diri di kala petang tadi . Dan ini jelahh pun jamuan aku yang terakhir as a school student . Lepas neh tader dah . Semua dah membawa hala tuju kemana mana dah kan . Menunggu result STPM yang mana bakal mencorakkan masa depan aku tuh . Fuhh , sampai jeh kat kelab saujana tuh , aku dah nampak dah budak budak lower punya lahh sibuk urus tuh urus ini . yelahh , dorang pun yang kena incharge hal jamuan segala neh . Dah siap daftar semua . Macam biasa amek nombor cabutan bertuah dan dapat ribbon clip haper ntah . Aku pun duduk lahh tunggu macek chenta hati aku yang giler lambat ta sampai sampai . 


Kau tengok lahh tuh . Orang lain sibuk clip ribbon tuh kat tudung lahh , baju lahh . Aku sorang jeh pun yang mengover gi letak kat kepala . Yup ! Aku suka lain dari yang lain . Memang sampai ke sudah aku biar jeh ribbon tuh kat kepala aku . Comel kan ? Cepat cakap aku comel , kalau ta aku merajuk ngan korang . HAHA


Dan , sampai pun macek macek chenta hati aku . Elehh , semua bajet muka comel kan . Tapi memang betul pun haper kami kami neh cute . Maaf lahh , aku pun tataw nape aku suka sesangat menggelar diri aku comel . Tapi taper , orang kata kalau banyak banyak kali kita cakap sesuatu benda tuh kan , ia jadi kenyataan . cik sue jeh tader kat sini . Dia kat terengganu tuh haa , holiday sakan ngan family dia .


Lambat sesangat lahh plax na tunggu emcee neh bercakap potpet potpet . Suka jiwa jeh aku bergambar sana sini . Aktiviti wajib lahh bagi seorang insan bergelar cik leya bolats . Tag meja pun jadi mangsa prop aku na bergambar .
 Layan jelahh foto foto model of da year kat bawah neh eyy . Jari aku ta larat na menaip sangat .



Foodies ! Boleh lahh buat kenyang perut kau . Tapi aku ta leh makan banyak banyak . eyh ! Aku bukan diet oke . Ta main lahh diet diet neh . Aku happy jeh dengan diri aku . Aku ta leh makan banyak sebab lepas tuh sure aku muntah . Ta suka lahh bila ta sehad macam neh . Apa na makan pun rasa ta best jeh .


Tetiba aku macam rasa amar neh hensem plax . Haihh. Dan boleh plax amar kata kat aku , bukan ke amar neh hensem hari hari ? Cehh , na jugakk . Tapi dalam gambar asal amar buat muka cmtuh ?


sweet kan ? Aku ngan cik intan .


Ahaa . Aku suka tengok dzoule neh . Dia shemart jeh wohh . Dik , dating jom ? HAHA


Biasalahh , artis kan . Tengah makan pun ada orang na amek gambar . *geli pankreas


Cik leya diapit dua gadis pink lagi . Dua dua neh budak lower . Kiri tuh nama dia mina ta silap aku , kanan plax , panggil jue jeh . Suara dia sedap ahh . Suka dengar beliau nyanyi .




Alalala . Berfoto manja saja kitorang neh . Sampai emcee pun kena panggil kitorang sebab dah na start game . Ahaa ! Ta boleh bla lahh , yela kitorang jeh pun yang menggedik berfoto sana sini , budak lain tuh stick jelahh pun kat meja dorang . Haihh !


Cik leya memang bolats . Sahih ! Ahh , peduli apa aku . Biaq pi lahh orang na kata apa . HEHE . Saja jeh na tayang si puding tuh . Dapat gift neh sebab menang game face to face . Hebad ahh ! Korang taw ta game face to face tuh camne ? Korang kena ada partner . Dan partner aku ialah cik intan yang sweet tadi tuh . Semangat volunteer na main game neh . Dan bila korang dah ada partner tuh kan , dah siap semua naek atas stage . Emcee pun cakap lahh face to face lahh , leg to leg lahh , back to back , hand to hand . Ikut suka dia ahh na bagi apa pun kan . Then , bila dia cakap face to face atau yang lain tuh kena sepantas lajulaju dekat kan muka aku ngan muka intan tuh . Lawak ahh . Sampai intan banyak kali lahh kiss kiss pipi gebu aku . Orang suruh muka jeh . HAHA . Melampau ! saja jeh kan na kiss kiss budak comel neh .
Sekian . Aku na sambung tido dah . Esok pepagi na kua ngan cik ekin , na cari kerja . Korang , doakan aku dapat kerja eyy . (:
Thanks !

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: