TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 28, 2010

me and my teddy contest


Yuhuu ! Cik leya masuk contest lagi . Sekarang memang tengah sakan lahh join contest sana sini . Dulu ta pernah pun na masuk tapi bila tengok lama lama macam best plax kan . Ehee . Contest me and my teddy neh adalah anjuran cik zunahzahidah kita . Yeayy ! Tengok tuh banner dia ngan cik teddy dia . Comel ohh cik zunah neh . Sweet jeh kan dia senyum . *aku ta bodek oke ! truth .
Aku dapat tahu tentang contest neh pun sebab telah ditag oleh cik abc . Wahh ! Besar ohh teddy cik abc tuh . Geramm ! HEHE
Oke ! Mula mula kita kena follow blog cik zunah neh dulu , then dah follow seikhlas hati seringan jari klik tuh kan , kena lahh buat entri pasal me and my teddy contest neh . Dan jangan lupa letak banner serta link entri cik zunah neh .

Tadaaa ...



Neh lahh dia cik teddy aku . Aku bagi dia nama taw . Nama dia kan bearbear gemokk ! HAHA . Memang dia gemokk pun , sedap jeh peluk guling guling . Bila na tidur jeh mesti aku capai bearbear gemok dulu . Peluk cium cium baru boleh tidur . HAHA . Apa ? Ingat budak kecik jeh ke buat camtuh ? Aku pun sama taw . Sebenarnya bearbear gemokk neh abah aku yang beli , dah lama dah tapi aku biar jeh ta terasa na sayang sayang dia . Tapi kan masa akhir tahun lepas lahh tetiba aku jatoh chenta ngan dia . Wahh ! Macam couple plax dah . Aku mandi kan dia , bagi dia berjemur bawah matahari ala ala omputih suka buat tuh . Dan kadang kadang aku cakap ngan dia . Haa ! Korang jangan fikir aku sewel plax ye . Memang betul pun aku suka bual bual ngan bearbear gemok aku neh . Aku sayang giler ahh kat dia . Baru jeh tadi kakak aku boleh plax na berebut bearbear neh ngan aku . Saja jeh taw ! Dia kata sebenarnya abah beli untuk dia . Ewahh ewahh , sesedap oren jeh cakap macam tuh . Padahal abah beli dua taw teddy neh satu warna oren satu warna putih . Hahh ! Dah sah sah laa warna putih tuh akak aku punya kan . So , ta payah na sibuk curi bearbear gemok sayang aku neh . Dah setahun dia jadi peneman setia aku , dah setahun aku curahkan kasih sayang kat dia taw . Iloveyou bearbear gemok ! Hahh , tuh lahh cerita pasal bearbear gemok aku . Then , cik zunah kata kena tag kat 3 orang . Misi pencarian mangsa bermula . Yieehaa !


cik qiela
cik liyana
cik zilla

4 comments:

  1. hahh ? ta bolehhh !!! naty kita ta dapat tdo malam . hehe

    ReplyDelete
  2. comelnye bear

    ok thanx for joining ;)

    ReplyDelete
  3. comel macam tuan dia kan ? HAHA . most welcome . (:

    ReplyDelete