TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 31, 2010

my header contest

Salam sayang buat semua . Ewahh kemaen lagi aku hari neh . Eyh , kau percaya ta neh ? Ye , aku sayang korang taw . Korang jeh ta sayang aku kan ?*sob sob ,nangis meraung . Oke oke , tadi kan masa aku bukak blog kan , scroll bawah , tengok kat dashboard ada entri pasal my header contest . Cik suheela yang join . Then , dengan berbesar hatinya lahh kan aku rasa macam teringin lahh sesangat na join . *cehh ! bajet header gempak lahh neh

Tadaa . Contest neh dibuat dengan jayanya oleh cik rieyana . Walaupun header aku ta segempak secomel blogger lain kan , tapi apa salahnya sekadar mencuba nasib . Aku ta expert lagi na buat header gempak comel kaler kaler cam blogger lain . Yela kuno IT lahh katakan . *piirahh

Haa , neh lahh header yang akan aku pertandingkan . Wah , ayat dah macam karangan bm form 5 jeh dah . Simple jeh . Maklumlahh , blogger picisan macam aku neh kan . Biasa biasa jelah pun . HEE . 
Oke , dah tuh kena tag kat 3 orang blogger . So , aku na tag kat kawan aku neh haa .
cik sue 
cik ekin
safiq

5 comments:

  1. wahahah... thankz dear tag aku....
    nnty aku wat entry....

    ReplyDelete
  2. slmt pg...makaseh juin contest yana...good luck ya...;d

    ReplyDelete
  3. sue : wc . oke ! naty buat taw .

    yana : sama sama . tengs buat cintest macam neh . dapat kenal ramai blogger (:

    cikin : oraitt !

    wana : ahha . tader ahh . bse jeh pun . idea spontan jeh na buat macam tuh . tengs yaww .

    ReplyDelete