TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

December 4, 2010

Selamat hari sabtu .

Selamat petang sabtu . Doe ! Giler lama aku ta update belog terchenta neh .
Sungguh laa , aku rindu . AHHA
Aku rindu na menaip . Aku rindu na blogwalking . Aku rindu na baca entry baru korang . Aku rindu semuanya .
Tapi bukan sengaja aku menjarakkan diri dengan lappy dan broadband , ada sebab munasabab yang munasabah ke munasarawak ? HAHA .
Betul lahh rasa berchenta sungguh sungguh na abiskan STPM neh . Mau naek giler dah otak aku yang sememangnya ada sikit mereng neh . HAHA *aku mengaku oke !
Dan aku hampir hampir rasa na terajang melayang kaki tangan jeh bila ada suara suara yang dok sibuk warning warning aku suruh study bagai . Hello ! inche inche kakak kakak , kamu ingat aku ta study ke ? Ke korang na aku text satu satu kat korang "selamat , saya sedang study . sekian laporan terhormat saya . terimas"
Eicehh . Gaya aku na buat jeh bagi text macam tuh kat beliau beliau . HAHA
tapi betul lahh aku pernah rasa na buat macam tuh bila otak aku dah rasa berat tahap tera giga ouh . 
Sekarang aku rasa free sikit sebab minggu neh tader exam pun . minggu depan baru ada . Tinggal lagi 4 paper . Giler ta saba ahh na abis . Penat dah neh . Muak dah kena pakai uniform sekolah jeh . Alahai ! 

6 disember : pengajian am 1
9 disember : geografi 1 (alam sekitar fizikal)
13 disember : geografi 2 (alam sekitar manusia)
15 disember : bahasa malaysia 1

Dan aku tersangat lahh suka paper abis tarikh limabelas itu . Sebab ? HEHE . Hari bermakna aku . Lalala ~
Kaki aku dah goyang goyang jeh neh na berjalan keliling kota . Tangan aku pun dah tergedikgedik jeh na pegang mic . Gila lama neh tunggu na gi karok . Sebab STPM lahh aku terpaksa berkorban henti segala aktiviti menghabiskan duit saku aku tuh . HAHA . Aku memang suka aktiviti yang buat perabis duit . Lepas tuh diri aku sendiri yang merana . Hujung bulan dah boleh dapat title sengkek . KEH KEH . Padan muka aku lahh kan .

nota cumel : syok lahh tadi kena bebel dengan mak tersayang . HEE . iloveyou , mak !

3 comments:

  1. kau bersalah !
    kau dah buat aku rasa rindu nak tgk muka uncle bulat tu .
    wahahahaha :))

    ReplyDelete
  2. Waa ! *sambil buat muka innocent habis .
    16 kte gerak g serang uncle bolats tuh oke . (:

    ReplyDelete
  3. oke set !
    aku dah tak saba gila .
    harihari dok psng lagu .
    wahahaha ~

    ReplyDelete