TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

January 20, 2011

aku dating dengan shah jaszle ?

Hye korunkkkkk ! Oke , na perasan ala ala cik epal kita tuh . Ta kan korang ta kenal kott blogger faymes neh ? Hadoi . Masalah ahh korang neh . Aku suka kott baca entri dia . Sempoi gila gila coolio habis ahh . HEHE 
Oke oke . Kali neh aku memang tanak merapu panjang panjang sampai ke dasar laut dalam dah . Straight to the point lahh kan , wahh ! Ta bole bla ahh . Siyes weh aku dating dengan shah jaszle tadi . Romantik gila ahh .  Sila jeles sesaper yang minat shah jaszle oke . Kau ta kenal ke ? Ala yang berlakon dalam cerita asmara kat tv3 tuh dulu . Cerita asmara tuh dah habis ke belum eyh ? Maaf lerr aku ta tengok cerita tuh sekadar memandang sepi kat iklan yang tersiar . Tuh aku tahu tuh encik shah jaszle yang dah ngedate dengan aku tadi tuh berlakon dalam cerita neh . HEE (:
Kalau korang ta kenal jugak kan , ish ! Ala yang sekarang tengah hangat berchenta ngan maria farida yang vogue tuh kau . Hahh ! Betul ke fakta aku neh ? Aku tataw , aku ikut paper jeh neh . Hehh !
 Oke , sesaper yang minat dengan shah jaszle tuh . Aku na kasi taw neh aku tipu korang jeh tadi . HAHA . Padan muka ! Mana ada aku dating dengan dia ahh . Aku terserempak dengan dia jeh tadi kat The store Sg Buloh tuh . Maklumlahh aku kan pekerja kat situ sekarang . 

Dirembat daripada encik google terchenta . (:
Boleh plax time aku rehat tadi terjumpa dia neh dengan sape aku tataw ahh . Na kata bodyguard , badan ta tough pun . HEHE . Kawan dia lahh kott . Aku tengah pusing pusing dengan diya na beli kudap kudapan sekali aku nampak dia kuar kedai kasut . Siyes ahh mula mula memang ta pasan lahh shah jaszle . Sekali dia dah jalan betul betul depan aku baru aku perasan . Ohh ! Shah jaszle yang berlakon dalam cerita asmara rupanya . 
Aku blaa jeh ahh , tadernya aku histeria bagai ke sampai na mintak mintak , abanggggggg na sainnnn . HEHE . Korang ta caya ke ? Aku cakap betul lahh neh siyes aku buat bodo jeh kalau ta memang confirm dah aku tepek muka aku dengan shah jaszle kat sini . Kalau Lee Min Ho ke Kim Hyun Joong ke yang aku jumpa tadi memang sure lahh aku teruja mintak otograp berfoto manja semua .  Lain jeh kott muka dia , kenapa ta sehensem kat dalam tv neh ? Sure shah jaszle neh tadi kuar ta pakai make up kan kan ? HAHA . Suka suki aku jeh cakap macam tuh . Ala , kat The Store tuh memang boleh terserempak dengan artis artis Malaysia neh kalau korang terperasan . Tahun lepas aku pernah gak terserempak dengan sorang pelakon neh . Tapi aku lupa ahh nama dia . Tapi yang dia neh memang hensem . Masa tuh dia siap jalan dengan awek dia lagi kott . Giler comel lahh awek dia . Padan lahh dengan dia yang hensem tuh . Lepas tuh kan time aku dah abis rehat , na gi punch kad masuk boleh plax aku dengan budak budak yang sekepala serehat dengan aku tadi nampak shah jaszle tuh lagi sekali . Kali neh kat kedai repair henpon plax . Dan ada jugak abang yang ta macam bodyguard tuh dengan dia . HAHA . Laa repair henpon kat sini jeh ke ? Yela , kat the store sg buloh tuh bukan ramai orang pun , so tader lahh kot paparazi ke waima mamarazi sekalipun na ikut si shah jaszle neh kan . HEHE . 

2 comments:

  1. bukan asmara ka nama dia?

    whahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha . eyh tuh cte dia ahh . siap gi google lagi taw na taw nama dia . wakaka

    ReplyDelete