TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

January 3, 2011

baru tahu rasa penat tuh .

Assalammualaikum . Wahh , rasa macam dah lama ta online . Memang pun . Lappy sekadar dipandang sepi jeh semenjak dah bergelar pekerja neh . Memang ta lahh na nampak muka aku lagi berfesbuking bagai . Tader maknanye . Menempah maut lahh kalau aku online sakan kan . Apa ? Asal aku cakap camtuh ? Yela , kerja giler lahh kalau aku na mengadap lappy sampai ke pagi buta macam selalu tuh . Mau ta jejak tempat kerja gamaknya . Haru ! Masa zaman sekolah pun ta macam ni taw . Bole rilex jeh aku online ssesuka ria sesedap mata seringan jari . Hahh ! Habis semua kata aku na bagi imbuhan "se" tuh . Biaq pi lahh dia naa . Amboi . HAHA

Lalala ~ Tayang muka beruniform kerja . Hadoi ! Ingat dah habis sekolahh , dah wassalam lahh kan kat uniform segala . Sekali , baju neh jugak lerr aku kena pakai hari hari . HAHA ! Putih suci gitu . *erk , gugur bulu mata . Gambar terbaru di 2011 . Hooyeah !
Baru rasa na berdikari pergi kerja sendiri , tapi dah dua hari neh abah aku sukarela na anta pergi amek balik kerja taw . Iloveyou abah .  Aku taw dia risau , maklumlahh , anak dia yang paling comel teramat neh lahh kan *gugur bulu hidung plax sebenarnya lebih kepada MANJA ! Yela , first time aku kerja kan mestilahh abah aku na anta aku . Make sure anak dia yang sorang neh selamat . Lagi plax lahh hari hari aku habis kerja pukul 10 malam kan . Mak abah mana yang ta risau kat anak anak dia kan ? HEE
Hmm , baru jeh dua hari kerja aku rasa macam na tercabut kaki dah . HAHA . Lawak doe . Tuh lahh , orang na kerja dia pun na kerja . Haa , sekarang rasa ! Perit penat orang makan gaji macam mana . Selama neh taw menghabiskan duit mak abah jeh . Sekarang baru taw payah na cari duit macam mana . Masuk kerja pun 1 haribulan kan , cuti umum . Memang manusia ramai yang amat lahh . Banyak jugak taw customer dah dua hari neh . Mana na layan customer , na susun barang , kira stok , lipat baju seluar semua . Untung kalau dapat customer yang oke . Kena yang cerewet macam malam tadi . Waa , hati dah jerit jerit ronta na nangis jeh . Dah laa aku neh freshie kan , memang rasa terbunuh sekejap lahh dapat customer macam tuh. Nasib baik dia beli sampai 4 , 5 pasang baju *senyum puas . Rasa penat tuh berbayar lahh kan bila ada sale kan . HAHA 
Nasib baik esok aku masuk petang , pukul enam . Tuh yang boleh online mengupdate blog terchenta neh . Kalau ta harapan , lepas siap mandi urus diri memang terus tuju katil jeh dah ,ta nampak benda lain . baring , rehat badan , betulkan balik urat sendi segala kat badan neh . Baru lagi kan , naty dah lama mesti aku rasa biasa jeh . Ta rasa penat sakit sangat . Seronok jugak kerja neh . Macam macam orang dapat tengok . Cuma satu jelahh pun yang aku ta suka . Kena pakai tudung tuh . Sumpah . Ta reti . Kan bagus kalau dia bagi pakai shawl . Senang sikit hidup aku . Punya lahh beratus minit aku na siap pakai tudung bawal gaya cenggitu . AHHA . 

 Kepulangan yang di nanti . Wahh ! Ta bole blaa dah macam tajuk lagu raya plax dah . Ta saba na balik uma golek golek . AHAH . Bus lambat betul lahh . Lepas neh na scandal dengan uncle bus ahh , senang sikit dia datang jemput aku . WAKAKA . Siyes , muka penat . 

Gambar yang disnap petang tadi time rehat . Hehh ! Time neh jeh lahh dapat pegang encik henpon . Kalau ta memang masuk loker jelahh beratus minit beribu saat kau kat situ ye . Macam macam rules . Hehh , aku pergi sekolah pun boleh bawak henpon taw siap texting calling calling lagi ngan sugar daddy *wekk ! muntah darah . HAHA
Oke . Selamat tidur . Mata dah masuk level separa tutup separa bukak . Nite nite all . MMuahh . hahaha

1 comment:

  1. waaarghhh malas mau kerja,.mau dok blajaq cmni jaa tros2..bhaha

    ReplyDelete