TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 20, 2011

aku mintak maaf . :((


Weh , aku mintak maaf sangat kat kau . Aku ta patut buat kau macam tuh kan . Siyes aku rasa macam aku jahat sangat . Even kau kata aku ta salah tapi aku still rasa bersalah dengan kau . Sory , sory , sory sangat .
Sory sebab aku ta boleh berhenti nangis .
Sory sebab aku ta mampu untuk senyum .
Sory sebab aku buat macam neh .
Sory untuk semua .
Aku mintak maaf sangat . Even kau kata kau oke tapi aku tataw hati kau macam mana . Aku tak nampak kau depan mata aku . Aku tataw macam mana nak berdepan dengan kau naty . Aku sayang kau , aku sayang kau sebagai kawan aku . Aku sedih sangat bila kau kata tanak kawan dengan aku tadi kalau aku still nangis lagi . Tapi , aku tak boleh berhenti . Sory taww .
Bila aku tanya balik betul ke kau tanak kawan dengan aku ?
Kau kata kau akan tunggu aku sampai aku senyum balik .
Kau cakap macam neh lagi tambah rasa sedih . Lagi aku nangis .
Bila kau kata tentang lagu neh , aku cepat cepat cari kat playlist aku . Sampai sekarang aku masih dengar . Dah play berapa round pun aku ta sure .
Aku dah faham , aku dah hayati betul betul lagu neh .

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya
Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…

Terima kasih sebab masih nak jadi kawan aku . Terima kasih sebab selalu tenangkan aku . Terima kasih sebab tak marah kat aku . Terima kasih sebab amek berat pasal aku . Terima kasih untuk semua .
AKU TAKKAN LUPAKAN KAU SAMPAI BILA BILA .
Kita kawan sampai bila bila taww . Sory sebab aku masih nangis lagi sekarang neh .

notacomel : aku tahu mesti kau baca entri aku neh . sekali lagi aku mintak maaf taw . jangan kata tanak kawan dengan aku taw . sayang kau ! 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: