TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 19, 2011

aku na menangis neh , kau na sedekahkan tisu tak ?

Heyy peeps ! Makin aku ta sekolah makin insomnia aku menjadi . Dah tahap parah neh . Mata pun dah cantik giler ta payah na bazir pakai eyeliner lagi . Tapi bila aku tak pakai eyeliner ramai kata muka aku pucat . What the what lahh kan . Itu bukan pucat , sebenarnya itu muka tulen aku . Hahh ! Ada orang kata muka aku suci sangat bila tak tepek apa apa . Tapi aku bukan jenis yang suka make up tebal tebal ala ala na buat opera cina . Aku cuma suka pakai eyeliner sebab aku rasa mata aku lagi cantik . Cehh ! Perasan jeh kan . 
Kenapa hati aku rasa berbuku jeh semenjak dua menjak neh  ? Ntah . Bukan aku faham pun sebenarnya . Kali neh bukan entri pasal aku takut gementar dengan result STPM lagi . Cuma aku rasa rindu na menangis . HAHA . Macam bongek plax dah . Ada rasa rindu na menangis ? Memang sah lahh aku neh mungkin berada di tahap kurang normal sikit . Tapi menangis itu normal apa . Macam korang , tak kan tak pernah menangis kot . Tipu ! Ta baek taw .
Kalau dulu masa zaman aku kecik kecik budak hingusan lagi . Eyh , tapi tader lahh berhingus meleleh pun . Kecik kecik pun aku smart jeh . Lawa jeh taw . HAHA . Masa tuh aku sangat sangat suka menangis tapi bukan gembeng . Aku pun tataw kenapa masa tuh aku boleh bila bila jeh menangis . Siyes ahh neh . Aku tader tipu tipu punya . Boleh plax time aku tengah maen masak masak sorang sorang kat halaman rumah , kalau abah aku suruh nangis . On the spot aku terus leleh . Senang gila ahh airmata aku keluar . Then , aku gelak lahh sebab berjaya nangis pura pura . Tapi bila dah besar neh airmata aku makin susah plax na keluar . Mungkin dah penat kott masa kecik dulu selalu sangat push suruh keluar tanpa sebab . Tuh yang payah sekarang . Kalau tak , dulu masa tengok tv orang tua makan nasi ngan ikan kering jeh pun aku boleh nangis taw . Sedih bhai . Sekarang aku sedih jugak tengok benda macam tuh cuma dah tak mampu nak nangis . 
Haa , adakah aku sudah menjadi seorang heartless ? Ahh . Tak mungkin tak mungkin . Lama gila dah neh tak nangis meraung raung bagai . Sumpah rindu . HAHA . Last aku nangis gila gila masa bila eyy ? Ohh ! Masa aku kecewa kerana cinta beberapa bulan yang lepas . Cehh ! Tak boleh blaa . Eyh , betul lahh aku nangis gila kott masa tuh sampai bengkak bengkak mata aku . Lepas tuh baru rasa macam bodoh nangis sebab benda yang tak berfaedah macam tuh . Masa tuh mungkin tak berapa matang lagi sebab tuh nur liyana neh boleh nangis sebab cinta tak kesampaian dia tuh . HAHA . Cinta lahh sangat . Geli you !

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: