TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 4, 2011

awak , saya demam .

Assalamualaikum dan selamat sejahtera . Bertemu lagi jari jemari aku dengan keyboard lappy terchenta . Wahh !   
Walaupun sekarang cuaca kejap panas kejap lembap kejap terang kejap gelap tapi aku masih menjadi insan yang sama . Aku masih begini . Dan aku ta peduli apa yang orang na kata tentang aku . Ye , macam biasa yang seperti aku kata . Mulut manusia , kita ta boleh na tutup . Biarlahh mereka berkata kata . Lama lama naty bila dah penat mereka berhenti lahh .
Dan aku sentiasa ingat kata kata abah aku . Biar orang na buat kita jangan kita buat orang . Mereka ta untung kita ta rugi . Yup ! Thanks abah . 
Alhamdulillah , naseb hari neh kak lin suruh aku masuk enam . Tader lahh haru sangat . Buatnye aku kena masuk noon memang sure aku ta pergi kerja . Aku demam lahh . Siyes rasa ta larat sangat neh . Satu badan rasa seram sejuk . Mungkin sebab dah dua tiga hari semenjak raya cina neh aircond kat the store tuh sejuk yang amat teramat amat sangat . dan ditambah plax kegilaan aku minum ais jeh ta reti reti na menghirup air panas . Kan dah demam . Padan muka kat diri sendiri kan .
Dan mungkin juga aku terkena tempias hujan dan embun malam sebab aku kan balik rumah lepas kerja naik motor . Dan sesangat suka rasa aku bawak dengan penuh laju malam malam macam tuh . Sejuk . Dan sekarang aku dah demam . Waaa , rasa na nangis jeh dah neh . Taper , sebahagiaan ujian daripada Allah . Kena sabarlahh nur liyana . 
Oke , ta boleh na taip panjang panjang . Na siap gi kerja neh . Doakan aku cepat sembuh ye . Dan doakan jugak aku ta pengsan masa kerja naty . InsyaAllah . (:

1 comment: