TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 24, 2011

babe . sayang kau sampai hujung nyawa .

Selamat hari hari dunia . Hehh ! Suka jiwa aku jeh kan . Biar lantak ahh janji aku bahagia . Pehh , malam neh aku rasa bahagia giler kott . Sambil aku taip entri neh sambil melayan lagu system of a down-old school hollywood sambil aku terus senyum lebar jeh neh . Memang confirm kau boleh tengok aku senyum gembira jeh taw . Kau tak caye ke ? Sini ahh tengok muka aku . Eicecehh bajet kau nampak jeh kan .

Tengok neh . Mana aku tak happy doe ! Gila terharu neh akak kandung semak seabah aku bagi wall post camni kat aku . Hahh ! Yeahh ! Aku ada , kau ada ? Keh keh . Aku pun dengan bangga nak servis balas ahh kan . Sekali kau nak taw apa sudahnye ? 
jeng jeng jeng 

Ciss ! Aku memang kalau bab tipu segala neh memang cepat kantoi ahh dengan akak aku weh . Aku ngaku ahh , memang aku copy paste pun . HEHE . Kuang asam punya adik kan aku neh . Taper , sekurang kurang asam pun aku taw akak aku sayang aku babe . Kau ? HEHE Tuh aku tataw ahh akak kau sayang kau ke tak kan . Yang penting akak aku sayang aku . Aku pun sayang gila nak mati dengan dia neh .
Dah ahh dia sorang jeh adik beradik aku kan . Kak , agak agak kalau kau tak payah kawen boleh tak ? HEHEH . Ye ahh naty aku kena share kau dengan asben kau . Tak best ahh . Dah confirm confirm naty aku tak dapat tido dengan kau dah kan . Huhh ! 
HAHAHAHA
Sayang kau lahh Ariffa Nur Izzah . Ta aci ! Nama akak lagi panjang dari adik . Keh keh . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: