TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 11, 2011

eyh ! aku dah kurus ? asal ramai cakap aku kurus neh ?

Haa . Amacam kau ada rasa terkesima ta dengan tajuk entri aku kali neh ? Aku dah kurus siot . Sila lahh kau angguk laju laju sambil nyanyi lagu ahli fikir angguk angguk geleng geleng . Tapi part geleng tuh korang jangan geleng ahh . Support sikit ahh aku dah kurus . HAHA
Cehh ! Perasan melangit . Tapi kan baik kau percaya jeh statement aku dah kurus tuh . Berani kau ta percaya ? Meh aku jotos kepala korang sorang sorang mau ? Korang taw ta jotos tuh apa ? Kalau tataw kan baek korang ta payah sibuk na google . Tadernyer encik google tuh na kasi taw . Kau gi tanya mak abah kau , ta pun atok nenek kau . Aku rasa sape yang keturunan jawa taw lahh kott jotos tuh apa . Siyes sakit weh . Sebab aku pernah rasa . Haa , neh na ceciter lahh sikit camne aku boleh rasa kejotosan di kepala aku . Dulu masa aku kecik kecik kan zaman aku comel giloss tuh , sekarang pun aku comel jugak oke . HAHA . Eyh , sambung sambung , abah aku suka sesangat lahh na sebut word jotos tuh . Disebabkan tahap kenaifan aku yang sangat tinggi masa kecik kecik dulu . Boleh aku dengan rela hati ringan mulut cakap kat abah aku , jotos tuh camne bah ? Na rasa boleh . Pehh ! Abah aku siap buat demo betul betul babe dekat aku . Mau rasa na pengsan enambelas kali jap . Then , boleh plax dia kata tuh baru sikit jeh dik . Hadoi ! Yang sikit pun dah sakit apa lagi yang kaw kaw punya jotos kan . AHAA . Memang free jeh hari tuh aku merasa kesedapan lagi kelazatan penangan jotos ta bersebab .
Kau tengok , kan ta pasal pasal aku dah terbabas pi cerita pasal jotos segala . Oke oke baca balik title aku tuh .
Eyh siyes ahh neh . Bukan aku yang cakap aku kurus taw . Tapi orang orang yang cakap aku kurus . Ameen . Memang sah ahh aku dah kurus neh . Hari tuh jumpa suzana dia cakap aku kurus . Then , kak jun pun cakap aku dah kurus . Walawehh , mau rasa na lompat lompat jeh neh aku dah kurus . HAHA . Tadi masa aku balik kerja terserempak lahh dengan syaqil + ewan . Bual bual ngarut segala . Siap na buat magic plax kat aku memalam camtuh . Ta lama tuh kan syaqil cakap aku yang aku dah kurus . Wahh ! Siap kata aku dah ramping lagi . Terimas lahh syaqil . Neh yang sayang lebih kat kau neh . Naty aku belanja kau choki choki eyy . AHHA . Pehh ! Mau aku na kembang sekejap neh orang cakap aku dah kurus . Haa , sudah persan melangit lahh , Gila ahh . Tadernye pun aku na rasa aku dah kurus . Macam gemok jeh . Yela , kekadang balik rumah dah memalam buta pun aku melantak gak bila tengok mak aku masak lauk best . Camne lahh dorang boleh kata aku kurus neh . Kau perli aku eyy ? Huhh ! Tanak kawan korang . HAHA


Neh kira gambar aku yang da latest ahh . Macam neh dorang kata kurus ? Haihh ! Confirm dorang kena gi check mata neh , aku yang terang terang bulat bolats neh na kata aku kurus . HAHA
Tengok muka pun dah gila chubby doe . Mata memang ta boleh na bukak ahh time neh sebab panasnyerrrrr..

2 comments:

  1. so , kesimpulannya kau tak kurus lagi laa ni ? yess ! boleh aku potong kau ! hahah .

    ReplyDelete
  2. cikin : eyh . kurus ahh . orang taw yang kata . orang yang nampak aku . hehe . so , betul lahh kot yang dorang cakap . ahha

    ReplyDelete