TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 21, 2011

jangan nak rasa hebat sangat lahh .

Aku memang ta faham betul lahh dengan manusia yang seorang neh . Aku tataw apa dia nak dalam hidup dia sebenarnya . Ta puas puas lagi ke nak sakitkan hati orang . Ye , aku tahu kita sama sama perempuan . Tapi kenapa kau suka berlagak macam hebat macam kau tuh lelaki . Sampai lelaki pun kau nak pijak . Maaflahh , aku emo sikit . 
Hmm , aku tataw plax yang kau boleh buat macam tuh . Haihh ! Malu lahh aku yang PERNAH jadi kawan kau neh .


Oke , memang aku terkejut gila bila baca mesej yang Encik M neh send kat aku tadi . Ta sangka lahh plax dia nak serang macam tuh kan . Kata kata dia , walawehh ! Memang tak boleh blaa ahh kan , tapi aku yang dah pernah kenal dia aku tahu lahh memang dah jadi febret dia pun cakap macam tuh . Dia pun pernah kata kat aku dengan cara tuh jeh dia boleh lepaskan segala emosi dia . Hahh ! What the fish lahh kan . Oke , aku tahu kau memang suka buat macam tuh kan . Tapi ingat lahh bukan semua orang suka kita . Dan bukan sentiasa kau akan berada kat atas . Jangan suka sangat lahh rosakkan hidup orang . Aku makin tambah menyampah dah dengan kau tahu ta ?
Hmm , rindu giler na mengarut segala bagai dengan Encik M neh . Memang kalau bercakap dengan dia tak payah nak tapis macam tapis filem kat FINAS tuh haa . Sebab ? Sebab dia neh pun duakalilima jeh pun . Tapi aku tak pernah terasa pun dengan kata kata Encik M neh . Layannnnnnn...
Borak borak ngarut macam haram jeh tadi wohh dengan Encik M neh . Boleh plax dia siap pesan kat aku jangan sampai si perosak hidup orang tuh tahu result aku . Sebab ?? 


AHHA . Tak boleh blaa ahh nak bahan bahan orang neh sebab result . Aku tak kisah lahh perempuan kau nak bahan aku ke tak . Aku tahu kau lagi pandai dari aku kan . Aku tumpang gembira lahh untuk kau . Aku terima jeh result aku nanti walaupun masa SPM dulu result aku dengan kau lebih kurang jeh sebenarnya . Malas dah aku nak fikir pasal kau . Satu jeh aku nak pesan kat kau , jangan asyik nak salahkan orang lain jeh sampai salah diri kau sendiri kau tak nampak . Jangan ingat kau sorang jeh kawan yang terbaek kat dunia neh . Lepas konflik dengan kau baru aku kenal siapa kawan yang sebenar . Terima kasih lahh untuk kau . 

notacomel : aku tak sabar lahh plax nak amek result STPM aku esok siang . Hope oke lahh naty . Takut ahh . (:

1 comment:

  1. haha....mak tepuk tgn noks bila baca entry kali ni..wah...bukti asas dah ada...hahah...siap gmba si peng-gosip tu dikaburkan...hahaha....
    shemart...profesional la katakan...
    erm..yes! betul tu leya...aku sokong entry ko kali ni...gud luck 4 ur result!

    ReplyDelete