TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 17, 2011

keputusan STPM 2010 : antara riang gembira dan sedih berduka


Memang lahh mula mula aku semacam susah na percaya yang result STPM dah na keluar . Sumpah aku rasa benda neh semua propa jeh lebih sebab aku sangat sangat lahh ta sangka yang result na keluar awal macam neh . Kalau kau jadi aku pun mahu kau ta giler bila dapat tahu result STPM keluar 21 februari 2011 . Maka , bersamaan hari isnin yang bakal menjelang neh lahh . Kalau nak dikira mengikut waktu sekarang tinggal tiga hari jeh lagi . Sumpah aku rasa macam nak lari pergi yugoslavia jeh dah neh . Haru !
Siapa ta takut na amek result kan ? Lagi lagi lahh plax neh jeh pun peluang yang aku ada . Tu lahh dulu time SPM suruh belajar betul betul aku maen maen . Sekarang baru na rasa nervous mengalir airmata segala . Mak aku kata , ta guna pun kalau aku na menangis ke apa ke sebab bukan boleh ubah keputusan aku . Tader nye dengan airmata tuh tetiba kat result kau tuh boleh tukar jadi 4flat kan ? HAHA
Laen lahh kalau betul betul aku dapat 4flat , itu kira bonus . InsyaAllah ! Mana tahu nasib aku kan . Tapi taper aku yakin aku boleh sebab aku dah buat sehabis baek ahh masa jawab soalan soalan exam aku dulu tuh . Tader pun salah satu kertas yang aku jawab sekejap giler macam aku jawab addmath masa SPM dulu . Oke , ye aku ngaku masa SPM aku jawab addmath tuh 45minit jeh mungkin . Terror ta aku ? Kira rasa dah habis hebat lahh kott time tuh sebab soalan addmath tuh semua boleh buat aku rasa na muntah hijau . Nasib lahh masa jawab biology aku cukup jeh 3 jam yang dia bagi tuh . Tapi aku ta dapat A pun untuk bio ? Ye , na dapat A bendanyer pun kalau aku jawab merapu meraban segala kan . Oke abaikan benda yang dah lepas . Buat apa na kenang . Tapi siyes lahh tadi aku memang rasa seram sejuk plus plus na nanges jeh bila aku menggoogle sendiri betul ke ta result STPM keluar isnin neh . Dan sahih ! 
Walaupun aku takut tapi aku kan suka berlagak cool . Ehehh . Sebab aku tanak rasa takut aku tuh melambung gila tinggi sampai boleh jejas emosi aku .

Korang , doakan aku dan kawan kawan aku dapat result yang cemerlang eyy . Terima kasih . Sayang lebih kat korang . 

2 comments: