TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 14, 2011

men's underware : alain delon vs playboy

Walaweh . Aku teruja kott na buat entri pasal neh . HAHA . Apa ? Korang jangan fikir benda lain plax . Hadoi . Confirm ahh kena clorox otak sorang sorang neh kang . Kasi clear banyak oke . Agak agak ada macam bau sikit kontroversi lagi hangat ta tajuk entri aku kali neh ? Oke , abaikan harapan tak tulen aku tuh .
Aku bukan apa , bukan sesaja taw na bagi title macam tuh . Neh aku na share satu cerita sikit . Sumpah rasa lawak sampai boleh buat aku gelak ta berhenti weh . Tapi aku tataw lahh plax lawak ke ta bagi orang lain kan .
Siang tadi masa tengah elok ahh aku jalan na pi staff entrance kan , yela na punch card masuk kerja . Aku ingat kain apa lahh yang tercicir kat jalan yang aku lalu tuh . Sekali aku tengok spender weh . Opss ! HAHA . Patut ahh promoter lain yang dah gerak dulu tibai gelak sakan time lalu situ . Kau na taw ta , yang ta bole blaa nye kaum berlainan jantina dengan aku punya lak tuh . Hadoi ! Kaler hijau lagi taw . HAHAHA . Oke , aku masih dalam mood gelak guling guling . Memang aku terus gelak sakan ahh kat situ . Nasib aku ta guling guling kat situ . Ingat na amek gambar tadi , tapi dah orang ramai kan . Kang apa plax dorang cakap . Mau ta pasal pasal kang aku dapat cop haper haper kang .
Pelik ahh kan camne laki tuh boleh tercicir dia punya brief tuh . HAHA . Aku rasa dia tercirit ahh kot , then dia simpan kat pocket dia . Sekali tercicir plax . Kan dah haru . HAHA . Kesian kat pemilik spender hijau tersebut . Korang yang bergelar lelaki neh , malu ta malu ta ? HAHA
-____________-

 Erk ! 

2 comments: