TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 13, 2011

rahsia cik leya terbongkar ?? OHEMMGEEE

Hadoi ! Neh memang kes parah lahh neh . Camne boleh tersebar terbongkar pun aku tataw ahh . Punya ahh berkurun aku simpan rahsia sampai dah jadi kepam segala . Sekali bila dah terkeluar macam neh memang aku ta boleh na kata apa lahh kan . Mana aku na sorok muka aku yang penuh comel neh ? Ke aku ta payah sorok ? Sebab confirm ahh naty korang rindu kan na tengok muka aku yang super duper muper comel neh . Oke . Maaf . aku memang suka perasan . Kau ta suka kau blahh . Kau suka , aku lagi suka . HAHA
Tapi tapi tapi kan kalau dah aku publish kat sini confirm ahh ta jadi rahsia dah kan . Habis ahh semua orang taw . Cehh ! Gaya ada orang sangat lahh kan cik leya oii na ngadap blog kau . Na buang masa baca entri kau . Perasan lahh kau sorang sorang .
Haa ! Sudah sudah . Straight to the point jelah kan , sebenarnya tader ahh rahsia besar mana pun . Aku jeh saja suka na buat gempak walaupun ta gempak mana . 
Kalau na tahu aku still dalam mood terkejut + takut . Haihh !


Oke ! Kebenarannya aku adalah SEORANG PENAKUT KEPADA TARIAN SINGA . Boleh lahh gelakkan aku ramai ramai sebab dah besar sampai dah boleh jadi mak orang neh pun na takut tarian singa kan . HAHA Siyes neh weh . Aku memang takut sampai aku rasa na nangis jeh tadi . Aku tataw plax kat the store sg buloh tempat aku kerja neh ada buat tarian singa segala tadi . Elok jeh aku jalan na gi foodcourt time rehat sekali aku dengar bunyi gong cina tuh . Dah orang ramai kumpul semua . 
Dah lahh aku berlagak nak gerak sorang dulu sebab ada hal sikit . Aku suruh member lain jumpa kat foodcourt jeh . Amek kau cik leya ! Sekali boleh nampak singa singa neh . 
Dah ahh singa neh menari nari siap berjalan kat sekalian manusia . Siyes aku takut . Singa neh dah gerak na dekat dengan aku dah . Mau mencicit aku jalan lajulaju sampai sanggup amek jalan jauh na gi foodcourt . Memang aku dah jerit kecil comel ahh tadi . Sikit jeh lagi aku na nangis . HAHA . Lawak ahh . Aku pun tataw nape aku takut dengan tarian singa . Dari aku kecik kecik lagi kott . Aku seram tengok singa tuh . Rasa macam singa tuh na makan aku jeh walaupun aku taw tuh kostum jeh .  


Haa . Macam neh ahh lebih kurang singa yang buat show kat tempat kerja aku siang tadi . Dah ahh ada dua . Seram bhai ! Jangan sape sape berani ajak aku gi tengok tarian singa . Sumpah awal awal aku dah lari nyorok dulu . (:
notacomel : sumber gambar daripada encik google terhebad seantero dunia . 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: