TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 15, 2011

sayangi MUSUH anda !

Hello everybody ! Sihat ta ? Dah makan ? Buat apa tuh ? Oke , cukup cukup . Cliche giler intro aku hari neh . Nyampah makk ! HAHA . Sempena mood kerajinan aku untuk menaip masih menjelma . Sempena idea datang mencurah ke ladang gandum , eyh ! Salah tuh iklan koko crunch . Aku suka makan koko crunch taw , Ada sape sape volunteer na belanja barang sekotak dua koko crunch kat aku ta ? HEE . Sudah , abaikan ! 
Hari neh aku pun tataw sawan apa ntah datang kat aku . Heyy , aku normal ahh , korang jangan ingat aku betul betul ada sawan plax . Tak baek taw . 
Dalam hidup korang kan agak agak korang ada musuh tak ? Ta pun manusia yang ta berapa na puas ati ngan korang ke ? Macam aku kan , uishhh ramai musuh taw . Biasa lahh orang faymes neh kan . Oke , aku bajet jeh lebih sebenarnya . Musuh lahh sangat cik leya oii . Hareemmm !
Aku ingat lagi masa zaman sekolah dulu ramai manusia manusia yang selalu ta puas hati dengan aku . Padahal aku bukan hot stuff pun bukan anak emas mana mana cekgu waima macek kantin sekalipun . Aku berani potong kuku lahh berapa ramai jeh pun cikgu yang kenal aku . Maklum lahh aku kan budak baik ta pernah buat salah buat jenayah sekolah semua . Mesti ahh nama aku ta pernah naik sampai abis semua cikgu satu sekolah na kenal kan . Dah lahh aku giler pendiam masa zaman sekolah dulu*erk ! geli jeh pendiam lahh sangat* Eicehh ! Dan setahu aku lahh kan aku ta pernah pun na cari gaduh bertumbuk tarik tarik rambut segala dengan pelajar lain . Tuh yang agak musykil kenapa ramai pelajar ta puas hati dengan aku . Aku bukan cakap tipu oke ! Aku dapat tahu daripada sumber sumber yang boleh dipercayai taw . Bukan aku ta perasan bila aku jalan jalan kat sekolah dulu ada jeh mata mata yang siap bagi jelingan maut lagi sexy sampai boleh mengalahkan laser superman kat aku . Ada jeh mulut mulut yang mengata aku itu ini . Sok sek sok sek sana sini . 
Depan aku bukan maen berlagak baek gelak sakan dengan aku , tapi bila belakang aku sedap mengata kutuk macam macam pasal aku dengan geng dia . Bukan aku tataw semua tuh . Aku ada mata , aku ada telinga . Untuk pengetahuan manusia tersebut , ye ! Saya memang cukup suka dan tersangat sayang lahh kat anda sebab buat saya macam tuh . Saya sangat menghargai perlakuan anda . (:
Tapi aku still senyum jugak dengan manusia manusia tersebut walaupun aku taw di sebaliknya . Aku still layan manusia manusia tersebut kalau tetiba tanya itu tanya ini . Aku ta kisah manusia manusia tersebut na kata apa pun pasal aku . Aku SAYANG MEREKA !


2 comments:

  1. saya tak tau saya ada musuh ke tak . hehe ,

    ReplyDelete
  2. hehe . yela awak kan budak nerd plus plus kat sekolah . mesti tader orang yang ta mesra dengan awak kan kan . hehe

    ReplyDelete