TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 25, 2011

susah kalau manusia tak faham bahasa kiasan neh


Sekarang neh memang aku dah rasa menyampah plax kott dengan kau . Haihh ! Cuba lahh jangan bagi aku boring boleh ? Cuba kau tuh jadi giler sikit baru ahh sedap aku nak merapu merepek dengan kau . Siyes ahh weh . Sangat tak boleh blaa bila kau buat macam tuh kan . Fikir aku amek kisah lahh ? Yup , im so cruel rite ? But , do i care ?! Kau kott yang buat aku rasa menyampah rasa macam nak campak kau kat laut pasifik jeh taw .
Memang lahh kali neh aku rasa nak meletup jeh . Susah kott nak berbahasa dengan orang yang tak reti bahasa . Dan susah jugak nak buat orang faham maksud kita . Tapi tapi tapi aku memang heran ahh dengan dia neh asal tak faham faham lagi . Susah kalau orang dah salah sangka neh . Hadoi ! Yang parahnyer sape ? Of coz lahh aku kan . Boleh tak kalau aku nak transfer rasa menyampah tuh kat korang ? HAHA 
Tak pun aku bagi jeh manusia yang selalu buat aku boring lagi rimas tuh kat korang . Korang nak tak neh ? Aku nak bagi free of charge jeh neh . HAHA 
Jahat kan aku ? Kan kan kan ..
Tapi bukan aku saja kott nak rasa camni , dah manusia tuh yang tak faham faham . Kang sekali aku bagi AYAT MANIS aku kang mau dia kata aku kurang ajar plax . Haihh ! Tamau ahh aku kena cop gaya gitu . Mak tak kuasa you ! HAHA
Jangan ingat aku nak touching bagai ahh weh . Kau bukan kenal habis sama aku pun . Aku layan kau selama neh pun sebab aku hormat kau . Tapi siyes ahh kadang kadang aku rasa boring dengan kau sebab kau macam tader topic jeh . Sory lahh aku cakap macam neh kan . Tapi aku tak boleh masuk ahh dengan manusia macam tuh . Jadi jangan salahkan aku kalau aku buat tataw kat kau . Sape suruh kau salah sangka kan . Sumpah kesian kat kau . 

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: