TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

February 2, 2011

volcano eruption di Malaysia ?

Woohoo ! Kau nampak ta neh tajuk post aku pagi neh ? Siyes weh memang giler gempak lahh kan bergegar tanah berjerit sakan lahh kalau ada volcano kat Malaysia . Ciss ! Aku terang terang belajar geografi kan , mana ada gunung berapi kat Malaysia . Kan kan kan ? Padan muka kau dah kena tipu dengan tajuk aku yang suka bajet hot bajet gempak sakan tuh . Macam lahh sangat . 
Oke , neh aku na bagi cerita betul punya . Wohh ! Memang tiada yang benar melainkan yang benar belaka  ye anak anak sekalian . Bila aku ada anak haa ? Tader tader . Belum sampai masa . HAHA .Tapi tapi kan aku siyes sebenarnya neh . Memang betul betul ada gunung berapi meletus kat Malaysia tadi . Macam sengal ta ayat aku ? Eyh biar lahh ayat aku kan , kau suka kau baca kau ta suka pun kau dah terbaca kan kan . Oke oke , aku merapu kerapu lagi .
Sebenarnya semalam time aku rehat cik intan sayang aku bermurah hati na belanja kami semua . Hooyeah ! Terimas kepada cik intan farhana . Naty gaji aku masuk aku belanja kau plax eyh . Dia siap belanja kitorang kfc tahu . Haihh ! Apa gaya baek sangat kau neh ? Aku cam ta caya jeh taw tadi . Terimas kerana berjaya menyimpankan wang saku aku untuk semalam . Dan dengan jayanyer cik intan order kfc snack box tuh . Alahh yang ada cheezy volcano jadah apa ntah nama dia .Ye , aku tahu mesti kau jeles sebab hari tuh tengok aku makan kan . Eyh , aku pelawa taw aku bukan kedekut tapi malangnya cik intan macam jual mahal plax tanak makan . Setelah beberapa ketika aku berjaya menghabiskan seketul ayam goreng kepsi tuh . Memang aku ta sangka giler lahh kan tetiba gunung berapi meletus kat sebelah aku . Fuhh ! Panas gua cakap lu . Berapi telinga gua . Intan lahh neh boleh plax pi makan chezzy volcano tuh sampai meletup , waaa habis doe tudung baju aku kena lava dia . Panas siot . Kau memang kan intan . Ini baru nama dia real chezzy volcano . Aku rasa kalau masuk iklan tv pun kalah iklan kfc yang sedia ada tuh . Nasib kau begitu penyayang dengan pantas lap tudung baju aku yang dah kena cheese meletup kau tuh . WAKAKA . Memang lawak lahh time tuh . 
gambar rembat baek punya versi encik google
Camni ahh rupa cheezzy volcano tuh . Yang bulat lonjong ala ala macam bola rugbi tuh . Aku makan ritu biasa jeh . Tader lahh pun na meletup keluar lava bes lava asid segala macam intan tuh . Hadoi ! Buat haru jelah intan neh nasib ta melekat kat cermin kat kfc tuh tadi . HAHA
Aku rasa dia excited sangat ahh gigit benda alah neh sebab tuh lahh sampai terpancut keluar segala cheese dia . Ehehh . maaf intan , suka jiwa aku plax na kata camtuh . Satu meja gelak kan dia taw , sian cik intan sayang aku . Btw , memang happy lahh rehat dengan kak jazz , kak ayu , aishwini dan cik intan sayang saya tuh . 
Thanks intan for the set of kfc snack plate . (:

Post a Comment

0 orang sedang sengih comel: