TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 13, 2011

ada orang nak join tak kalau aku buat contest ?

Heheyy adek manis , abang kachak ada baek ka ? Erk . Asal tetiba aku tertuka slang neh ? Hahh ! Pengaruh mana plax datang dah neh ? HAHA .
Oke oke , straight to the point lahh . Kang mau aku merepek berjela tak tentu hala kang . Kau jugak yang tak kuasa nak baca ye dak ? Senang type camni lahh . Yela betul apa aku kata , aku menaip kan . So , senang type lahh bukan senang cakap kan kan ? Hee . Agak agak kalau aku nak buat satu contest untuk para bloggers yang wujud neh korang nak join tak ? Yela mana lahh taw kan kott tak layan ke blogger picisan macam aku neh . Isk isk . Sob sob *nak feeling sedih jap
Actually contest neh telah di plan oleh cik leya bersama cik ekin . Siap bermeeting segala kau . Hahh ! Hebat tak hebat kitorang dua . Dah draft segala lahh syarat wajib syarat sah untuk contest tuh . Apa apa ? Contest apa ? Eyh . Mana leh bagitaw dulu . Biarlahh rahsia , ala ala tajuk lagu dato siti gitu . HEHE
Haa , amacam ? aku tertanya tanya runsing runsing jugak neh , feedback korang camne naty . Oke ke tak ? 

2 comments:

  1. buat je..lepas tu iklan le guna BW ke... Insyaallah, ada yg nak join tu.

    ReplyDelete
  2. thanks kak . nga berusaha promot neh . hehe (:

    ReplyDelete