TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 5, 2011

aku kena tipu dengan seorang blogger ?

Ciss ! Tak ku sangka tak ku duga . Macam mana lahh aku yang sungguh baek lagi penuh suci murni neh boleh kena tipu dengan blogger tuh ? Ishh3 . Sampai hati dia kan , aku punya ahh cakap baek lagi sopan dengan dia . Dia tipu aku ye ? Taper taper . Ada hari boleh balas . Haa , mula lahh aura jahat aku datang . Aku neh pun suka betul cipta kontroversi dah ala ala bajet artis malaysia jeh haa . Perasan !
Tapi betul lahh tajuk aku tuh mana aku tipu . Sila lihat bukti di bawah ye anak anak . HAHA

Aku dah gila confident jeh si kimi kawan aku dan juga kawan blogger perempuan tuh nak kawen . Siap dah plan dalam pale otak aku nak gi melaram time wedding dia . KEH KEH

Aku dah kembang ala ala bunga matahari di pagi hari dah . Bajet ahli nujum lahh sangat . Erk ! Pengsan enambelas kali . HAHA

Sekali . Cehh ! Dia tipu aku weh . Blogger sorang neh memang taw suka kenakan aku . Mentang mentang lahh aku baek dan lagi comel dari dia . Aikk ? HAHA . 
Rupanya bukan kimi yang nak kawen . Tapi akak kimi tuh nak kawen . Ye ye jeh aku ingat kimi yang nak naek pelamin dah . Gila awal . Belajar pun tak abis lagi . 
Eyh , nak taw tak sape insan yang berjaya tipu aku tuh ? Haa , korang rajin rajin lahh klik sini . 
Maaflahh sape yang rasa membazir baca entri aku neh . Mesti korang ingat bukan bukan kan . HEHE . Eyh , taper , tajuk aku memang suka bikin kontroversi pun . Maklumlahh aku kan faymes . KAH KAH KAH . Gelak guling guling .

3 comments:

  1. muka bdk comel tu mcm aku kenal . hahaha (:

    ReplyDelete
  2. ohh . yg pakai baju purple shawl polka dot tuh ke ? ohh . dia memang comel . haha

    ReplyDelete