TUKANG MENGARUT KATA

My photo
sungai buloh, selangor, Malaysia
kau berkata, kau bercerita seolah-olah kau yang berada dalam tapak kasut si tukang merasa. kalau makan sayur peria, kau yang rasa pahit. kalau makan gula gula, kau yang rasa manis. semuanya berkisar tentang konsep kehidupan.

March 17, 2011

CIK EPAL CONTEST

Pehh . Haruslahh aku teruja kan bila cik epal buat contest . Aku yakin ramai yang kenal cik epal neh . Blogger neh meletup taw .  Apa ? Tak kenal , tipu lahh tuh . Tak baek taw , taper taper . Laju laju korang klik kat nama cik epal tuh eyy . Alang alang tuh korang pun boleh join ye dak ? Dengan semangat waja lagi aku nak join boleh ? Ehehh . Nasib plax semalam mak aku beli buah epal . Cehh . Terima kasih lahh mak sayang . Macam taw taw jeh . Kemaen sakan aku nak posing dengan buah epal tuh taw . Sebelum tuh . Wajib bubuh dulu header blog cik epal neh . 


Hahh . Neh aku nak tempel muka bajet aku dengan buah epal . Eyh , cik epal kata boleh buat kolaj . Hahh . Memang aku yang giler lensa neh suka lahh kan . 
Tadaa ....


Yeahh ! Jujum reramai makan epal . Kot lahh kan dengan gambar aku neh boleh lahh aku menang . Memang best lahh nak plax hadiah dia menternak lemak bersama cik epal . Mau pengsan enambelas kali aku naty . Yela , makan duduk semeja dengan cik epal kau . Hahh ! Confirm best lahh kan . Apa lagi yang korang tunggu korang nak join tak ? Cepat gerak kan cursor kau klik sini oke ! (:
Oke . Kena jawab slogan plax taw .
SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA siyes lahh aku cakap neh blog cik epal memang best babe . Kekadang boleh buat aku sengih sorang sorang plax depan lappy baca entri dia . Aku suka gaya penulisan dia . Bombastik . Tadernye cik epal tuh nak berlagak ke haper dengan apa yang dia type . Dia tulis tuh semua ikut cara dia . Sebab tuh aku suka . Nak plax bila dia update tentang program menternak lemak dia . Hishh ! Memang buat aku terliur jeh tengok all the foodies . Dia makan plax kat tempat best best kan sah lahh aku teruja nak pergi makan gak kat situ . Lagipun , blog cik epal neh penuh jeh dengan cerita cerita yang memang aku tak jemu nak baca . 
 Neh aku nak tag dekat cik mia.lia dan cik aqiella . Selamat join contest cik epal . (:

4 comments: